Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s10 doet raar met muziek luisteren

(Onderwerp aangemaakt op: 17-12-2020 12:55 PM)
1388 Weergaven
Jimmysmitjes1991
First Poster
Opties

Goedemiddag

Sinds 2 weken doen mijn oortjes raar. 

Als ik muziek luister op Spotify gaat die tijdens een liedje zomaar opeens naar 2 liedjes verder. Ook hoor ik vaak een vrouw erdoorheen praten. Ook als ik op play druk van de oortjes stopt de muziek en gaat die vaak ook 2 liedjes verder. Ook reageerd hij laat als ik op play druk dan duurt het vaak een halve minuut voor ik weer een liedje hoor. Ik heb geen instellingen veranderd en ik heb vandaag ook gloednieuwe oortjes van de s10+ gepakt en er veranderd niks. 

Hoop dat iemand iets weet

Mvg

0 Likes
14 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Alleen bij Spotify of ook andere apps? Anders even proberen de app te wissen en opnieuw te installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jimmysmitjes1991
First Poster
Opties

Goedeavond

Het is alleen als ik oortjes inheb bij muziek luisteren op Spotify. Als ik gewoon muziek luister via een Bluetooth box is er niks aan de hand 

Mvg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jimmysmitjes1991,

Welkom op de Community!

Welke oortjes heb je naast de bijgeleverde oortjes getest? Het kan zijn dat er een spraakopdracht wordt uitgevoerd zodra je op een van de knoppen van je koptelefoon drukt. Ervaar je dit naast Spotify ook met andere apps?

rsz-846676
0 Likes
Jimmysmitjes1991
First Poster
Opties

Hallo Bruce.

Ik luister elke dag voor dik een jaar Spotify tijdens mijn werk. Heb in het begin de oortjes van mijn vrouw gepakt die heeft ook een s10+. Mijn probleem is pas sinds 1.5 week. Daarvoor nooit problemen gehad met dezelfde oortjes. Nu heb ik gister mijn eigen oortjes nieuwe uit de verpakking gehaald en nog steeds hetzelfde. Het is gewoon vervelend en weet gewoon echt niet waar of wat ik moet zoeken in de telefoon. Ik heb zelf nergens aangezeten in de instellingen dus begrijp het echt niet. 

Mvg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je al gekeken bij de Bixby instellingen? Het kan zijn dat dit wordt ingeschakeld: https://bit.ly/3p2O8NB

Heb je Spotify ook al eens opnieuw geïnstalleerd?

rsz-846676
0 Likes
Jimmysmitjes1991
First Poster
Opties

Hallo bruceh ik heb alles uitgezet bii bixby ik drukte op die link maar snap het zelf niet. 

Ik heb gister toevallig Spotify verwijderd en terug gedownload en dacht dat het over was vanmorgen op het werk na een half uur deed die het weer.

Ga morgen even opnieuwe proberen met de oortjes nu ik nog wat dingen van bixby uit heb gezet. Het is zo irritant. Verder zou ik echt niet weten wat moet doen pfff het komt zo opeens opzetten nog nooit gehad in 1 jaar tijd. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Jimmysmitjes1991

Wat een bijzondere kwestie, is dit in de tussentijd nog voorgevallen? Maakt het soort earphones dat je gebruikt trouwens niets uit? Sommige hebben een soort omgevingsgeluid functie zoals de Galaxy Buds maar dat lijkt me nu niet aan de hand. Houd je ons op de hoogte? 

Groet, 

Joey

0 Likes
Jimmysmitjes1991
First Poster
Opties

Hallo 

Ben nu een paar weken verder en nog steeds het probleem. 

Zomaar uit het niks slaat hij een liedje over. Als ik me telefoon uit mijn zak haal en het scherm gaat aan slaat die ook vak een nummer over of gaat opeens op pauze. Vaak hoor je ook zonder dat ik iets druk of doe een vrouw praten over dat ze me niet kan verstaan of over wat voorn tijd het is. Het gaat gewoon om de std oortjes die bij de telefoon zitten. Heb ook nieuwe dezelfde geprobeerd maar helpt niet. 

Wordt gek van tijdens Spotify luisteren.

Hoop echt dat iemand iets weet alvast bedankt 

Mvg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jimmysmitjes1991,

Is het toestel nog up-to-date? Zo ja, dan raad ik je aan om een back-up te maken en het toestel eens te resetten: https://bit.ly/30Nxs1U

Test vervolgens eens hoe het gaat met het luisteren van muziek, mocht dat goed gaan, dan kun je het beste je apps handmatig terugzetten en alleen bijvoorbeeld de contact alleen laten synchroniseren via je Google account.

Het kan zijn dat de fout in de back-up wordt meegenomen.

Ik hoor graag of het is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes