op 16-10-2023 07:27 PM
Al de hele week ben ik bezig met een aanvraag te doen voor een gratis 2e accu.
Bij mediamarkt de Samsung jet complete 75E gekocht en de 2e accu moest via de site aangevraagd worden, 3 keer terug gekregen dat foto van accu ontbrak terwijl die erbij zit.
nu weer mail gehad dat aanvraag niet aan voorwaarden voldoet ? Van kastje naar de muur, wat een aanfluiting zeg, ook op mails wordt niet gereageerd.
graag ontvang ik alsnog zsm de 2e gratis accu
op 24-10-2023 11:55 AM
op 24-10-2023 12:02 PM
Ik heb geen keuze want loop tegen een muur aan , kan ook niemand bellen , baal er ontzettend van !
op 24-10-2023 12:05 PM
op 22-11-2024 08:24 PM
Slechgte actie van Media Markt/Samsung. Wij hebben ook een steelstoefzuiger gekocht met een 2e gratis accu. Nie te doen. Kastje-naar-de-muur-verhaal!! Wat verschrikkelijk veel moeite kost het om je op de Samsung site te registreren met gegevens en foto's en dan maar moeten afwachten of dat gelukt is. Geen bevestiging. Geen telefonische of chat-support mogelijk. Wat ontzettend klant onvriendelijk. En wat een ergernis dus,
Onze net gekochte stofzuiger gaat RETOUR. We kopen hem wel ergens anders.
op 26-11-2024 02:19 PM
Hallo @Members_xUkmaPv,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw steelstofzuiger. Kan je ons voorzien van de link en screenshot van de pagina waar je de foutmelding krijgt. Ik kijk het dan verder na en bepreek het e.v. met de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay