op 16-10-2023 07:27 PM
Al de hele week ben ik bezig met een aanvraag te doen voor een gratis 2e accu.
Bij mediamarkt de Samsung jet complete 75E gekocht en de 2e accu moest via de site aangevraagd worden, 3 keer terug gekregen dat foto van accu ontbrak terwijl die erbij zit.
nu weer mail gehad dat aanvraag niet aan voorwaarden voldoet ? Van kastje naar de muur, wat een aanfluiting zeg, ook op mails wordt niet gereageerd.
graag ontvang ik alsnog zsm de 2e gratis accu
op 19-10-2023 03:47 PM
Hi @Mariska73, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je intussen nog gelukt om je aanvraag te corrigeren? Wat is het registratienummer van jouw aanvraag? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 19-10-2023 05:14 PM
Hallo Martijn, nee helaas nog steeds niet.
heb het al zoveel keer geprobeerd inmiddels
NLD11211485DKNW. Is mijn registratienummer.
de accu heeft Vietnamese tekens, dus dan lukt het niet op een serienummer te vermelden, heb nu foto van het serienummer op de doos geüpload , hopelijk wordt het nu echt snel opgelost.
heb ook media markt al ingeschakeld want ik wil echt de beloofde 2e accu.
hoor graag zsm iets van jullie, groeten Mariska Hageman
op 20-10-2023 08:42 AM
Hi @Mariska73, goedemorgen.
Dankjewel voor je terugkoppeling. Als ik je gegevens erbij pak zie ik een 6-tal registraties staan, waarbij je de foto van de batterij steeds heb ingediend. Bij de laatste aanvraag heb je een foto ingestuurd van de doos echter is dit niet de foto die wij graag willen ontvangen.
Om je aanvraag opnieuw in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een foto van de productsticker op de stofzuiger zelf. Deze zit verstopt achter de accu 😉 Wanneer je de accu verwijderd zie je op de stofzuiger zelf een productsticker zitten met zowel het serie- als modelnummer. Maak hier een foto van en dien deze in via de correctie mail.
Houd je ons op de hoogte?
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 20-10-2023 09:55 AM
Hallo Martijn,
bedankt voor je reactie, ik wist dat niet, super onduidelijk aangegeven op de site ook.
ik wil het nu aanpassen, maar krijg melding maximum aantal deelnames bereikt, wat nu ?
kan ik jou niet mailen met de foto’s zodat je het in orde maakt ?
alvast bedankt
mariska
op 20-10-2023 09:57 AM
op 20-10-2023 10:01 AM
op 20-10-2023 10:01 AM
Ok gedaan, hoor graag of het nu zo in orde is
groeten Mariska
op 20-10-2023 10:04 AM
op 20-10-2023 10:05 AM
Dank je wel, ik hoor wel graag zsm of het nu in orde is, want dit duurt nu zo lang allemaal.
alvast bedankt voor je moeite
groeten en fijn weekend ook