Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie bandje Active Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2021 09:11 PM)
1264 Weergaven
OlfaMarzouk
Apprentice
Opties

Op 28 januari 2021 heb ik een Active Watch besteld (zwart) , en nu is dat bandje reeds stuk. Dit terwijl ik een kantoorjob heb en er niet mee douche en er super voorzichtig mee ben....:-(
Weet er iemand of daar garantie op is? 

0 Likes
17 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik vraag het even voor je na. Kan je in de tussentijd foto's plaatsen van het bandje, waar je duidelijk kan zien hoe de breuk eruit ziet?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
OlfaMarzouk
Apprentice
Opties

Op 28 januari 2021 heb ik een Active Watch besteld (zwart) , en nu is dat bandje reeds stuk. Dit terwijl ik een kantoorjob heb en er niet mee douche en er super voorzichtig mee ben....:-(
Weet er iemand of daar garantie op is? Ja kan het zien op onderstaande foto.  Dank alvast.Active Watch.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik had je vorige topic al beantwoord. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
OlfaMarzouk
Apprentice
Opties

Hoi, dank je voor je antwoord, ik kreeg ik mijn bestaande 1e bericht geen foto opgeladen, daarom dat ik dit nieuwe bericht heb gemaakt, incl.  foto.  Je kan de breuk erop zien.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @OlfaMarzouk,

Welkom op de Community!

Kun je mij meer foto's sturen via een privebericht en daarbij jouw adres- en contactgegevens?

Dan ga ik kijken of ik een nieuw bandje voor je aan kan vragen. Geef ook nog even de maat van het bandje door 👍

rsz-846676
0 Likes
RvT68
Journeyman
Opties

Hallo Samsung,
Vraagje, wat is het garantietermijn op een horlogebandje van een watch4?
Ik kan echt nergens het antwoord vinden. Zie wel dat op alle andere dingen 24 maanden zit. B.v.d.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RvT68, goedemiddag.

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je Watch. Wat is er precies aan de hand met je bandje? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RvT68
Journeyman
Opties
Componenten van het hybrid kederen bandje (maat L, Camelkleur) laten na iets meer dan 6 maanden los van elkaar. Typisch garantiegeval zou je zeggen. 1e keer werd het afgewezen maar verzuimde Samsung om mij daarvan op de hoogte te brengen. Uiteindelijk zelf maar weer opnieuw de draad opgepakt maar nu wordt ik afgescheept met de nededeling dat er maar 6 maanden garantie op een horlogebandje zit (het gaat om de hybrid lederen bandje Bij alle aanbieders heb je 2 jaar garantie maar bij Samsung kan je nergens informatie hierover vinden. Zelfs niet onder de button Garantiebepalingen dat bij het bandje staat.
En dan wordt je als trouwe klant afgescheept met een 1 week gekdige kortingslink waarbijn e geen bandje kan vinden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt dat de garantie periode op een bandje anders is dan het apparaat zelf, dit heeft onder andere ook te maken met het slijten en gebruik van het bandje. Waar heb je de Watch en het bandje aangekocht? Ook via de link kan je een bandje aankopen met een leuke korting. Klik bovenin Mobiel > Accessoires > Watch Accessoires en in de shop kan je dan ook het filter aanzetten voor bandjes 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes