Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bandje gear fit 2 afgescheurd

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2019 10:09 PM)
1997 Weergaven
RayPost
First Poster
Opties

Hallo,

 

bandje van mijn gear fit 2 is afgescheurd, ik zag het op tijd anders was ik hem verloren.

Ik heb nog garantie, wat nu?.

 

serienummer is R5AJ100WL0V

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mariska76
Apprentice
Opties

Goede service.

Ik heb mijn nieuwe bandje inmiddels ontvangen! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
32 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Ray, balen zeg 😞 Om wat voor kleur en maat band gaat het? Ik ga dan checken wat ik kan doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
RayPost
First Poster
Opties

Hoi Tim,

 

Ja enorm balen, kan hem al dagen niet gebruiken.
Ik heb bandje maat L en kleur zwart.

Graag hoor ik van je.

 

Groet,

Raymond Post

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Duidelijk. Je mag mij een privébericht sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens, de volledige modelcode en de aankoopdatum. Ik zal dan verder schakelen en kijken wat wij kunnen doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Loki1973
First Poster
Opties

Dag Tim,

 

De Gear Fit 2 Pro (Zwart Small) van mijn vrouw heeft ook een afgescheurd bandje. Het bandje is afgescheurd aan het bevestigingspunt. Er zit nog 9 maanden garantie op. :smiling-face:

 

Het bandje hebben we al vervangen door ééntje van de vele aanbieders op amazon en eBay, maar die heeft het 2 hele dagen volgehouden. Dus eigenlijk wil ik graag een OEM vervanging, want die heeft het in elk geval ruim een jaar volgehouden.

 

Kun je me helpen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Loki1973 Kun jij ook een privébericht sturen met de bovenstaande gegevens? Dan kijk ik verder voor je.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Mariska76
Apprentice
Opties

Hier ook mijn zwarte bandje maat S gescheurd. Vraag me ook af hoe ik aan een origine nieuw bandje kan komen.

Wel slecht hoor dat dit gebeurd van een net 1 jaar oud toestel.

 

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Mariska76 kun je mij een privéberichtje sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens, de volledige modelcode, het serienummer en de aankoopdatum? Dan ga ik verder kijken of ik hier wat in kan betekenen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
Mariska76
Apprentice
Opties

Goede service.

Ik heb mijn nieuwe bandje inmiddels ontvangen! 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Mariska76 Da's fijn om te lezen :face-with-tears-of-joy: Geniet ervan!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes