Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds pro niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2022 06:29 AM)
3028 Weergaven
fabv
Journeyman
Opties
Ik zou via DHL gisterenavond mijn galaxy buds pro ontvangen. Opeens stond er adresgegevens niet juist pakket gaat retour afzender. Ik heb al mijn gegevens nagekeken en deze kloppen gewoon . Als ik kijk naar de afzender staat er europakket bv? Met wie moet ik nou contact opnemen? Ik baal hier ontzettend van vooral omdat het adres gewoon juist is.
0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zou eerst eens DHL proberen. Deze zijn de laatste tijd behoorlijk wat dingen verkeerd aan het doen ☹️

fabv
Journeyman
Opties
Op site dhl staat als pakket retour gezonden is ze hem dus niet meer kunnen onderscheppen dus niks kunnen doen😑
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ja dat is slap gelul van DHL. Zij hebben er een handje van om je heel makkelijk af te wimpelen. Zij zijn degene die het pakketje vervoeren en hebben dit dus in alle opzichten in hun macht. 

Mogelijk dat je op zn minst een track and trace kan krijgen van ze van de retourzending zodat je mogelijk daar nog iets mee kan.

fabv
Journeyman
Opties
Zojuist contact gehad met DHL. Ze kunnen niks voor me doen en verzoeken me contact op te nemen met samsung enig idee hoe ik die te pakken kan krijgen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het ordernummer of registratienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Brussee01
First Poster
Opties

Misschien kunt u mij helpen:

Vandaag heb ik mijn pakket ontvangen. Mijn zoontje heeft het pakket in ontvangst genomen en kwam er achter dat het pakket leeg was en de doos vanonder open. Heeft de bezorger er nog op aangesproken maar omdat ons zoontje de deur dicht heeft gedaan en gelijk weer geopend( bezorger was nog niet in zijn auto gestapt) wordt hij afgewimpeld dat het niet meer de verantwoordelijkheid van de bezorger was.

Dhl gebeld ze hebben mijn een klacht genoteerd maar moest ook contact opnemen met de verzender. 

Met wie moet ik nu contact opnemen met Europakket of met Samsung?

Met vriendelijke groet, 

Louise Brussee

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Brussee01, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling en kan me ook wel goed voorstellen dat je hiervan baalt. Wat is je registratienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij, je krijgt vervolgens van ons een formulier zodat we een onderzoek kunnen starten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jac-ky
Student
Opties
Vandaag zou ik mijn promotie deelname buds pro cadeau krijgen. Dit na meerdere keren al gebeld te hebben naar Samsung omdat het veel langer duurde dan het zou duren. Van DHL (europakket) een e mail gekregen dat ze vandaag bezorgd zouden worden. Ik was thuis op de aangegeven tijd dat ze bezorgd zouden zijn .Ik kan zo op straat kijken. Ze geven aan pakket bezorgd. Nou niet dus...Krijg een hele rare bijsmaak in mijn mond van deze promotie en de zgz status bezorgd terwijl dat niet zo is.
Discomix
Explorer
Opties

Hier heb ik het tegenovergestelde prombleem gehad. Ik werd gedwongen de Galaxy Buds aan te nemen ondanks dat ik weigerde, ik weiger het pakket te openen en wacht op een retourlabel. Waarom ik ze niet wil is omdat de promotie acties een gokkast achtige situatie veroorzaken. Ironisch of niet? Jij krijgt niets en wil ze wel, ik wordt gedwongen ze te accepteren en wil ze niet en het postpakket terug zien te krijgen is mijn probleem. 

0 Likes