Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ERVARING MET KLANTENDIENST- Laad adapter opsturen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2024 10:00 AM)
428 Weergaven
a_bayram
First Poster
Opties

Dag allemaal,

Hoe is jullie ervaring met de callcenter van samsung? Vooral degene die vanuit Suriname werken :'(

Ik heb een samsung galaxy book 3 via private lease van Evollis met een care+. 

Wij zijn al 2 maanden bezig met een laad adapter die ze gaan opsturen en na 100 berichten, 50 telefoongesprekken, moet ik alles telkens opnieuw uitleggen en zijn we weer op dezelfde status. 

Samsung moet dringend hun callcenter van Suriname afschaffen en overzetten naar lokale callcenters! Service is enorm slecht... Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en ik weet echt niet meer wat ik moet doen want uiteindelijk kom ik weer bij iemand terecht van suriname die geen zak doet 

0 Likes
2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vVEUSvb,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik help je graag verder en ik hoop het voor je in goede orde te kunnen regelen. Wanneer je via een privébericht voorziet van jouw emailadres kan ik je verder helpen en e.v. contact opnemen met onze interne afdeling. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Micasjas
Explorer
Opties

Nou, ach wat mij betreft kunnen ze beter die in Nederland ook dicht gooien. Hey hele social media team, call center en het service center. Ik krijg ook al 4 weken loze beloftes en constant iemand anders te spreken waardoor je niet verder komt.

0 Likes