Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

De juiste positie van mijn SmartTag wordt niet aangegeven. Wat moet ik doen?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2022 04:47 PM)
4946 Weergaven
Nicole134
Student
Opties

HELP Ik gebruik sinds vandaag een SmartTag om mijn kat terug te kunnen vinden. Echter haar positie wordt niet aangegeven op de kaart. De status geeft aan dat ze niet bij mij in de buurt is, echter wanneer ik de kaart open, staat de tag gewoon op het thuisadres en "laatst bijgewerkt : 4 uur geleden".  Wat moet ik doen om een juiste positie en een regelmatige update te krijgen? De functie navigeren werkt dus ook niet en zegt uiteraard steeds dat ik gearriveerd ben. Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
-Krys-
Pathfinder
Opties
Om de locatie te updaten moet er een Galaxy tablet/smartphone in de buurt zijn.

Het hoeft niet perse je eigen tablet of smartphone zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste @Nicole134
Je kunt de smart tag eens proberen te resetten?
Hier een video voor de reset https://youtu.be/5G9Xv_hIZZM en hier de Engelse beschrijving, kan de Nederlandse even niet vinden. https://www.samsung.com/ae/support/mobile-devices/how-to-reset-the-samsung-smarttag/
0 Likes
Oplossing
-Krys-
Pathfinder
Opties
Om de locatie te updaten moet er een Galaxy tablet/smartphone in de buurt zijn.

Het hoeft niet perse je eigen tablet of smartphone zijn.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nicole134, goedemorgen.

Is het je met de tip en link van @DrikG nog gelukt? Welk uitvoering heb je precies van de SmartTag? De SmartTag maakt gebruik Bluetooth Low Energy en zal niet constant een locatie kunnen delen enkel wanneer er een ander Galaxy device in de omgeving is. Bluetooth hoeft op het andere device ook niet aan te staan 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nicole134
Student
Opties

Hallo Martijn, ik wist niet dat er verschillende SmartTags bestaan. Ik heb de "gewone" Galaxy SmartTag. Ik heb ze kunnen resetten, dankzij het filmpje, echter de positie verandert nog steeds niet. Ik veronderstel dat dan niemand in mijn geburen een Samsung toestel heeft? Ik had gehoopt ze als tracker voor mijn kat te kunnen gebruiken, maar helaas, dat zal niet lukken. In ieder geval hartelijk dank voor de hulp! Groetjes, Nicole

MartijnK
MegaStar
Opties

De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat de buren een ander merk toestel hebben. De SmartTag+ kan wel gebruikt voor een huisdier, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3vrsW6E

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ikkuh66
Explorer
Opties
Hoi,

Je moet de GPS maps op secure zetten bij het installeren.
Dus het beste is de Smart Tag opnieuw instellen en dan ook misschien nog de smartphone opnieuw opstarten dat help ook wel.
Hoop dat die het dan doet.

Mvg, Ikkuh66
Members_XcesBtz
First Poster
Opties

In wat voor straal moet er een samsung aanwezig zijn om dit  te laten werken?

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Daar ben ik niet zeker van, waarschijnlijk hoe ver het Bluetooth systeem can verbinden.
0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Ook moet "Offline Zoeken" aan staan.
0 Likes