Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2019 07:40 AM)
1422 Weergaven
Marleendv
First Poster
Opties

Hallo, 

 

ik heb gisteren mijn galaxy watch binnen gekregen. Hoe krijg ik hier whatsapp op geïnstalleerd? Ik kan hem nergens aanvinken oid. En in de galaxy store kent hij m niet bij de functie zoeken. Ik krijg dus ook geen notificaties.  Ik ben een echte digibeet, dus hopelijk kan iemand me helpen.... ik heb een iPhone se

 

groetjes,

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Marleen, hier kan je geen whatsapp op installeren. Whatsapp heeft geen app voor een smartwatch. Je kunt de Galaxy wearable app installeren en de meldingen aanzetten die je op je horloge wilt ontvangen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Marleen, hier kan je geen whatsapp op installeren. Whatsapp heeft geen app voor een smartwatch. Je kunt de Galaxy wearable app installeren en de meldingen aanzetten die je op je horloge wilt ontvangen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
WPragt1
Student
Opties

Hoi Marleen,

 

hoe heb jij dit op weten te lossen? Ik krijg ook geen whatsapp meldingen op mijn smartwatch namelijk.

 

ik hoor graag 

0 Likes
Marleendv
First Poster
Opties

Hi, dat klopt inderdaad. Maar ik kan dus nergens apps aanvinken 😞 ben inmiddels zelfs met

samsuns support bezig en die snappen er eigenlijk ook nog niks van 😂 wel heel irritant... ik denk dat ik maar op zoek moet naar een winkel oid waar ze me kunnen helpen

0 Likes
Marleendv
First Poster
Opties
Nog steeds niet, ik word er knettergek van 😩
0 Likes
WPragt1
Student
Opties

Bij mij werkt het alleen als ik de IPhone in stille modus heb staan. Dus niet als het geluid aan staat. Echt alleen in de stille modus. 

Alleen waarom dat is, weet ik ook niet 

0 Likes
Anne59
First Poster
Opties

Hoe kan je de Galaxy wearable installeren?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anne59,

 

De Wearable app kun je downloaden via de Play Store.

rsz-846676
0 Likes
J00tje
Student
Opties

Hallo,

Ik ben naar MediaMarkt geweest en zij hebben bij batterij besparing een aanpassing gedaan waardoor ik berichten weer kreeg. Je moet hem dan van besparing afhalen. 

Vandaag doet hij het weer niet een kan ik de juiste instellingen niet meer vinden. 

Mocht het jou wel lukken op deze manier, dan hoor ik het graag.

Mvg jootje

0 Likes