Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij galaxy watch 6 snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2024 02:27 PM)
540 Weergaven
Members_QKKC3fS
First Poster
Opties

De laatste twee weken is mijn batterij van mijn galaxy watch 6 erg snel leeg. Twee dagen vol zijn lukt nauwelijks meer, terwijl het eerst ruim 2,5 tot krappe 3 dagen was.

Ik heb mijn horloge continu op de spaarstand staan, gebruik hem enkel voor sportactiviteiten, een wekker/timer functie en om whatsapp berichten te ontvangen. Andere apps staan er niet eens op..

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bjorn Berfelo
Student
Opties

Hallo Ajay-A,

Ik heb niks veranderd, maar ik merk wel dat Samsung Health app niet continue meer in de achtergrond draait sinds de update van de Samsung Health Monitor App.

Tevens heb ik de cache van de watch gewiped waardoor de batterij nu weer een normale levensduur heeft (2 dagen)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Wat zijn volgens de Wear app de batterij-grootverbruikers?

Verder is er onlangs (gisteren?) een nieuwe software-update uitgekomen voor de GW6. Heb je die al geïnstalleerd?
Bjorn Berfelo
Student
Opties

Het valt mij op dat dit probleem is ontstaan na het updaten van Samsung Health. Als ik naar de batterij verbruik kijk zie ik ook dat deze app 16% verbruikt heeft.

0 Likes
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Hmmm, dat is inderdaad erg veel.
Laat je de hartslag soms continu meten?
Ik laat hartslag in rust om de 10 minuten meten. Het verbruik van Samsung Health is bij mij niet hoog. Bijlage geeft batterijverbruik weer na een dag...1710525322623.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Bjorn Berfelo,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heb je wat aan de tip van Onnoj?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Oplossing
Bjorn Berfelo
Student
Opties

Hallo Ajay-A,

Ik heb niks veranderd, maar ik merk wel dat Samsung Health app niet continue meer in de achtergrond draait sinds de update van de Samsung Health Monitor App.

Tevens heb ik de cache van de watch gewiped waardoor de batterij nu weer een normale levensduur heeft (2 dagen)

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Bjorn Berfelo,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw Watch!

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
pergma
First Poster
Opties
Mag je health app verwijderen van smartwatch 6? Om komoot app te gebruiken met GPS enzo? Die gebruikt ook veel, denk ik.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pergma,


Bedankt voor jouw bericht. Je kan Samsung health o.a. uitschakelen. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
pergma
First Poster
Opties
Gelukt geloof ik maar stappen enzo worden nog steeds geteld.
Ik had komoot toch ook al verwijderd van horloge om te zien of batterij dan langer mee gaat.
0 Likes