Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch metingen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2019 10:05 PM)
349 Weergaven
Marcoonline
Student
Opties

Beste lezers,

Sinds een klein weekje heb ik helaas problemen met de Galaxy Watch.
Hij meet helaas geen hartslag meer en detecteerd daardoor ook geen slaap meer.

Vanaag merkte ik ook dat de stappenteller heel lang op 0 bleef staan en aan het eind van de dag in eens versprong naar +/- 8000.

 

Heb de watch al een paar keer een factory reset gegeven en opnieuw gekoppeld met m'n telefoon maar helaas houden de problemen aan.

zover ik weet is er niks bijzonders gebeurd gewoon 24/7 om en is dit probleem spontaan opgetreden.
iemand hier ervaring mee en een mogelijke oplossing?

de hartrate monitor aan de onderkant al een keer schoon gemaakt met een microvezeldoekje maar ook dat gaf geen gewenst resultaat.

alvast bedankt voor de reacties.

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marcoonline,

 

Welkom op de Community!

 

Als het horloge niet goed meer werkt en je hebt al een reset geprobeerd, dan kun je ze hem het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marcoonline,

 

Welkom op de Community!

 

Als het horloge niet goed meer werkt en je hebt al een reset geprobeerd, dan kun je ze hem het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
GaVa
First Poster
Opties
Sinds gisteren net de zelfde problemen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @GaVa, heb je al gekeken of jouw horloge en de Wearable app up-to-date zijn?

rsz-846676
0 Likes
Marcoonline
Student
Opties

Ik ben langs de store geweest en daar bleek de sensor defect en hebben ze het hele horloge gereviseerd.

Zou eerst kijken of alle software up to date is en eerst je horloge terug te zetten naar fabriefksinstellingen