Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Watch 6 geen Whatchap berichten

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2024 12:28 PM)
343 Weergaven
JessieElizabeth
First Poster
Opties

Hi iedereen!

Ik heb sinds kort een Samsung watch 6, en daarop Whatsapp geïnstalleerd. Normaal als ik m'n arm optil met het horloge opent hij zelf het appje en staat het berichtje leesbaar automatisch in beeld zonder te moeten swipen.

Een paar weken geleden is hij hiermee plotseling gestopt zonder dat ik iets in de instellingen heb veranderd, en kon ik alleen maar swipen om het te lezen. Ik heb het horloge helemaal nagekeken en uiteindelijk maar helemaal gereset en opnieuw ingesteld, en toen deed hij het weer zonder problemen. Maar nu sinds een paar dagen geeft hij weeeer de meldingen niet door en staat het niet meer in beeld, alleen als ik swipe. Ik heb alle tips van blogs en sites doorlopen maar kan niet achterhalen waar het aan ligt. Iemand een idee? Galaxy Watch6 

0 Likes
4 Antwoorden
Symen
Explorer
Opties

Hi Jessie, ik zelf heb ook een S G watch 6 classic.  Waar heb je dat in eerste instantie ingesteld en je bedoeld toch niet de "Snelle start"?

0 Likes
MichelJ77
First Poster
Opties
Mijn vrouw heeft ook het probleem. Geen melding van whatsapp.
Wie weet een oplossing. Als staat aan. HELP
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je in weareble bij instellingen en meldingen dan app meldingen staat daar WhatsApp melding aan?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JessieElizabeth,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je kunnen kijken naar de tip van Symen en lamers1? Je kan ook een foutrapport indienen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes