Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kaart niet zichtbaar na het lopen - active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2019 08:36 PM)
807 Weergaven
Arne33
Apprentice
Opties

Na het lopen, krijg ik alle statistieken van mijn activiteit, echter krijg ik geen kaart te zien. De locatie/GPS staat thans aan op mijn horloge. Nog iemand die hier een probleem mee heeft en eventueel een oplossing weet?

0 Likes
41 Antwoorden
Jur05
Explorer
Opties

Net op duitse samsung community terecht gekomen, en daar ook veel klachten over gps; van niet werken tot af en toe na reboot.

Zij hebben update gehad en veel meldingen van weer werkende gps.

We zullen idd nog even op update moeten wachten helaas.

Valt me wel heel erg tegen van samsung, dat ze daarover niet duidelijk zijn; is geen smartwatch van een paar tientjes.

 

Arne33
Apprentice
Opties

Hier schiet Samsung inderdaad zwaar te kort. En waarom in Duitsland wel al een update en bij ons nog niet.. 

Het lijkt ook dat Samsung in België hier niets eens van op de hoogte is.. 

Jur05
Explorer
Opties

Net weer op Duitse Samsung community gekeken en daar heeft nog niet iedereen de update gekregen.

De LTE versie zeker niet, ik kan alleen uit de tekst niet opmaken of degene met een update de 40 mm versie of 44 mm versie heeft.

Kan dus zomaar zijn dat eerst de 40 mm versie de update heeft gekregen.

We zullen helaas moeten wachten op de update, is alleen balen dat er geen datum bekent is wanneer deze uitkomt.

Mijn collega heeft de galaxy watch 46 mm, en daar werkt de gps ook niet zonder telefoon; had hij nog niet getest.

Zelfde software versie als op de active 2.

Afwachten maar weer op een datum van release...........

 

 

Jur05
Explorer
Opties

Vanaf gisteravond is er een software update uit, welke gemeld werd door een gebruiker in een ander topic.

Heb deze geinstalleerd en zie in de here we go app dat de locatie snel gevonden wordt, zonder bluetoothverbinding en locatie aan.

Hopelijk zijn de problemen met deze update gefixed.......

JPN1
Journeyman
Opties

Pas op om de horloge naar de reparatie afdeling (service center) te brengen! Ik had precies hetzelfde probleem, bracht de horloge op aanraden van Samsung zelf naar de service center (moederbord moest vervangen worden). Daar kreeg ik te horen dat ik de horloge binnen  3 dagen terug zou krijgen. Ik ben de horloge al meer dan 2 weken kwijt en na herhaaldelijk telefonisch contact, geen antwoord gekregen en nog steeds geen uitzicht wanneer ik mijn horloge terug krijg! Het lijkt erop dat het voor Samsung beter is om een terugroepactie te doen op dit horloge!

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, @JPN1. Heb je een iRMA-nummer vanuit Dynafix? Dan kan er via hier door Samsung meegekeken worden.

 

Een terugroepactie lijkt me een tikje overdreven, er is namelijk eind vorige week een software-update uitgerold die de problemen zoals in dit topic beschreven opgelost heeft.

 

Als je de gegevens van de reparatie hier terugkoppelt, dan stuur ik alles door en gaat Samsung er achteraan zodat ook jij zo snel mogelijk van een volledig werkende smartwatch kan genieten!


kevin-sig
JPN1
Journeyman
Opties

Ik heb hem naar Samsung service center Rotterdam gebracht op 8 oktober, niet bij Dynafix.

Ik heb het volgende:

IMEI: RFAM81ETENR

Service ordernummer: 4227623013

Bedankt voor je hulp!

BruceH
Community Manager
Opties

@JPN1, Vervelend dat dit zoveel voeten in de aarde heeft. Ik heb het doorgezet naar de verantwoordelijke, ik houd je op de hoogte. 

rsz-846676
ptc
Explorer
Opties

Beste,

Hoe installeer ik die update? Mijn loop hedenochtend geen kaart terwijl locatie en alles aan staat. 

Jur05
Explorer
Opties

Heb je een iphone dan heb je geen mogelijkheid dit via je telefoon te doen, zet wifi aan op je horloge en ga naar instellingen algemeen; scroll naar beneden tot je software updates ziet en kijk in menu om voor updates te kijken.

Met een samsung (android) telefoon heb je in de app op je telefoon de mogelijkheid voor software updates.

R820XXU1BSJ6 is de nieuwste versie voor je horloge.