Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg gear s3

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2020 09:41 PM)
502 Weergaven
jolanda1961
First Poster
Opties

Al na een halve dag moet het horloge op de oplader. Wat is de oorzaak?

0 Likes
92 Antwoorden
Muijp73
Journeyman
Opties

Hallo. ik heb net even gekeken. 

Mijn Gear S3 is van juni 2017 en mijn batterij is de laatste weken is heel snel leeg, vooraf weinig problemen mee gehad. Normaal max 1,5 tot 2 dagen, nu haalt deze nog niet meer het einde van de avond als deze in de ochtend op 100% staat.

Nu zie ik dat Contacten 73% weg slurpt? Wat kan hier de oorzaak van zijn?

 

Als ik er voor kies om de accu te laten vervangen en het blijkt ook het moederbord te zijn wat zijn dan de kosten, deze zie ik nergens terugkomen in de lijst met kosten?

 

Met vriedenlijke groet,

Pascal

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Muijp73,

 

Dat is niet de bedoeling! Had je zelf al iets geprobeerd, zoals het opnieuw opstarten van je horloge of eventueel een reset uitgevoerd? 

rsz-846676
0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

Hi,

 

Ik merk dat ook aan mijn horloge. Ik heb m een lange tijd terug opgestuurd, ze hadden toen de batterij vervangen en toen werkte 'ie weer als een zonnetje. Nouja... Hij werkte eerst beter. Toen kwam er een software update, iets met zo'n weeer-app. Toen ging 'ie ook krak, nadat de batterij was vervangen ging ie wel iets langer mee, maar nog niet zoals in het begin. Ik heb laatst een update geïnstalleerd en ik merk dat ie sindsdien geen dag meer meegaat. Ik denk dat dat Samsungs manier van "koop de nieuwe maar, dit model is oud" zeggen is. Erg slecht wat mij betreft, ik ben zuinig met mijn spullen. Ik heb 'm deze maand 3 jaar.

TheMazeDammit
Pathfinder
Opties
Geprobeerd, soms dagelijks. Dat werkt niet. Lijkt erop alsof 'ie software matig leeggezogen wordt. Zal niet de eerste keer zo zijn
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je eens, zodra de batterij bijna leeg is, een screenshot sturen van het batterijverbruik? Dan krijgen we een duidelijk beeld van welke applicatie of toepassing ervoor zorgt dat de batterij zo snel leeg gaat.

rsz-846676
0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

17% batterij. En op een 1 andere manier slurpt "contacten" enorm veel batterij.17% batterij. En op een 1 andere manier slurpt "contacten" enorm veel batterij.

Hierbij de screenshot. Batterij horloge op moment van screenshot: 17%. Hij hoort veel langer mee te gaan maar hij is na 1 dag echt op....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @TheMazeDammit,

 

Heb je al geprobeerd het horloge te resetten?

rsz-846676
0 Likes
Glenn5
Pioneer
Opties

Sorry dat ik kom mengen😉

Maar sinds kort gaat mijn gear s3 ook heel snel leeg en de groot gebruiker is de wijzerplaat is gewoon de originele geen third party geinstalleerd zie screenshot ook al watch gereset maar helpt ook niet horloge gaat geen dag mee en wijzerplaat gebruikt 77%Screenshot_20200120-233046_Gear S PlugIn.jpg

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Glenn5,

 

Is het horloge up-to-date? Evenals de Wearable app?

rsz-846676
0 Likes
Glenn5
Pioneer
Opties

Ja zeker kan het kloppen dat het horloge al ongeveer 8 maanden geen update meer heeft gehad

0 Likes