Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ziggo Go app streamt niet via AirPlay 2 naar Samsung Frame.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2019 12:16 PM)
2424 Weergaven
DiederikvO
Apprentice
Opties

Ik heb de laatste update met AirPlay 2 geïnstalleerd op onze Samsung Frame.

Het streamen van iPad naar Samsung Frame via AirPlay 2 gaat perfect met de NPO Start app.

De Ziggo Go app wil het helaas niet doen.

Het lukt me niet om de Ziggo Go app via AirPlay direct naar de Samsung Frame te streamen.

Bij het opzetten van de stream blijft ik in het zwarte scherm met draaiend ‘wieltje’ hangen.

Op de oude manier, via de aangesloten Apple TV gaat het wel gewoon.

Ziggo en Samsung klantenservice hebben nog geen antwoord op dit probleem. 

8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Denk dat Ziggo je het meest hierbij kan helpen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Jeroen04
Student
Opties

Hoi Diederik!

 

Ik heb sindskort een Samsung TV, en was op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Weet jij inmiddels al meer? Alvast bedankt!

DiederikvO
Apprentice
Opties

Nee, geen antwoord of oplossing. 

Samsung klantenservice gaf aan dat er wel een probleem is gesignaleerd en er een update komt. Niet duidelijk of het precies om dit probleem ging. 

Ziggo is slecht bereikbaar. Alleen de programmeurs bij de technische dienst kunnen je iets zinnigs hierover zeggen, maar die kunnen alleen jou bellen. Ze proberen dan 1x en als je niet opneemt moet er daarna weer een hele nieuwe case aangemaakt worden. Pffff 

Ze hebben geen oplossing tot nu toe in ieder geval. 

0 Likes
Jeroen04
Student
Opties

Dankjewel! Dan wacht ik de update van Samsung in ieder geval af.

0 Likes
ghostpost
First Poster
Opties

YouTube werkt wel met AirPlay, maar de ziggo app nog steeds niet. Nog steeds hetzelfde irritante radertje dat blijft draaien. Ziggo klantenservice heb je sinds de geboorte van ziggo, totaal helemaal niks aan.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @ghostpost ,

 

Airplay2 is een Apple product. Hiermee kun je soms niet streamen naar een een Smart TV.

Wel met tussenkomst van een iPhone of iPad. Werkt bij mij prima.

Er is alleen nog geen Ziggo GO app beschikbaar voor de Apple TV.

Als de Ziggo Go het niet doet, moet je, denk ik, bij Ziggo zijn en niet bij Samsung.

Ik begrijp dus deze hele melding niet. Frustraties uiten mag, maar liever ergens anders.

Dit is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen. Niet echt een compliment waard..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
DiederikvO
Apprentice
Opties

Dick, zoals je zelf al zegt “I don’t know everything”, dus voordat je zegt dat mensen hun frustratie niet moeten uiten moet je je eerst beter informeren. 

Airplay is een Apple product, maar Apple heeft het platform sinds kort opengesteld en nu hebben veel andere merken hun smart-tv een update gegeven met mogelijkheid voor Airplay2. Dit werkt prachtig met alle apps, behalve met Ziggo Go. Vandaar de frustratie.

Dus....

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Beste @DiederikvO ,

 

“I don’t know everything” en uiten van frustraties zijn 2 verschillende dingen.

Ik viel met name over onderstaande zin van @ghostpost . Doe dit dan richting Ziggo en niet in een openbaar forum.

“Ziggo klantenservice heb je sinds de geboorte van ziggo, totaal helemaal niks aan.”

“I don’t know everything” staat in m’n handtekening, omdat ik idd niet alles weet, maar probeer wel een bijdrage te leveren door mee te denken. Ook nog gratis en omdat ik het leuk vind om mensen te helpen. Staat ook in de handtekening, maar is helaas niet geciteerd..Duss


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes