Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TimeShift op Samsung The Frame werkt nog steeds niet goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2018 02:24 PM)
375 Weergaven
PierreV
Journeyman
Opties

Vorige maand ook al eens contact gehad met de supportafdeling over TimeShift op mijn Samsung The Frame UE43LS003. Op mijn vorige Samsung kon je gewoon op de pauzetoets op de AB drukken, en TimeShift werd automatisch geactiveerd. Op mijn nieuwe 'TheFrame' werkt de pauzetoets alleen maar binnen apps, maar al je 'live'TV kijkt werkt hij gewoon niet. Via het knopje met de '4 gekleurde bolletjes' kom je in een menu waar je wél TimeShift kan activeren. Leuk allemaal, lijkt te werken, maar na een paar seconden verdwijnt het menu met de start/pauze knop!.  Als je vervolgens weer verder wilt met je gepauzeerde uitzending kan je dus nergens op klikken om deze weer te starten! De Play knop op de afstandsbediening werkt in dit geval ook niet.

53 Antwoorden
MichelC82
First Poster
Opties

Hi Joeri, is er inmiddels meer bekend over een echte oplossing? 

0 Likes
Funky
First Poster
Opties

Hoi Joerie,

 

we zijn nu twee maanden verder, nog een update?

0 Likes
PierreV
Journeyman
Opties
Nope.....
0 Likes
MGo
First Poster
Opties

Beste allen,

 

Ik had hetzelfde Timeshift probleem opeens met mijn nieuwe QE49Q6F tv. Ik heb er een 1Gb HDD aan hangen. De pauze knop werkte niet meer en daarnaast kon ik ook geen programma's meer opnemen of al eerder opgenomen programma's terugkijken. Werkte prima tot vorige week. 

 

Ik heb dus mijn HDD losgekoppeld en aan mijn laptop gehangen. De HDD geformatteerd en weer teruggehangen achter mijn tv. Bij de eerste keer pauze-knop indrukken kreeg ik een melding dat Timeshift alleen met een 'bewerkt' apparaat (de 'nieuwe' HDD dus) kan functioneren en of ik dit proces wilde starten. Nu doet alles het weer (Timeshift en opnemen). Hopen dat het zo blijft functioneren.

 

Hoop dat dit nog een optie is voor iedereen.

 

Gr. Martin

MichelC82
First Poster
Opties

Dank voor het delen van je tip, maar helaas werkt het bij mij niet...

0 Likes
Barelsky
First Poster
Opties

Dit hele gebeuren zat mij ook al een tijdje dwars, maar aangezien mijn HDD vastgeplakt zat op de achterkant had ik hier nooit zoveel zin. Vandaag maar eens even aan de slag gegaan. Harde schijf eraf, geformatteerd als exfat (op Mac) aankoppelen en dan reageert de Samsung wederom alsof er een nieuwe hdd aanzit, hij lijkt dan zelf ook nog een formatteerslag te willen doen en die heb ik ook toegestaan. Vervolgensgaat de timeshift weer lopen, inderdaad volledig automatisch. 

Mijn vermoeden (niet meer dan dat) is dat er door de automatische updates van Samsung een of andere mismatch is ontstaan met de hdd. Voor deze fix, begon de timeshift niet meer automatisch en gingen er ook geplande opnames fout . Alles lijkt nu opgelost

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor je bericht @Barelsky, hopelijk heeft @MichelC82 hier ook wat aan :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Marianne77
First Poster
Opties

Wij hebben precies hetzelfde probleem met de Samsung UE49MU6400 en alle genoemde mogelijke oplossingen werken niet 😞

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik zag dat @Marianne77 ook al actief is op dit topic, maar kan iemand iets met de oplossing/suggestie van Bernardo? https://eu.community.samsung.com/t5/TV-Audio/TimeShift-problemen-bij-LiveTV-Workarounds/m-p/834393#M...

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
depress
First Poster
Opties

heb gelezen dat je eerst de klok moet instellen .

 

0 Likes