Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Hub werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2019 07:53 AM)
13740 Weergaven
RBlok
Journeyman
Opties

Sinds vandaag kreeg ik de melding dat Smart Hub wordt bijgewerkt en kon niks meer openen. Ik heb de Samrt Hub instellingen gereset en sindsdien download hij ook geen apps meer, er blijft in beeld staan "Smart Hub wordt bijgewerkt. Probeer het later opnieuw."

Ik heb het bedraad en draadloos geprobeerd, tv-instellingen gereset maar helaas lost het allemaal niks op.

Heb de Smart Hub verbindingstest uitgevoerd en krijg aan het eind de melding ERRO2003 "Er is een fout opgetreden tijdens het bijwerken van de app- of game-info."

 

Wat kan ik nog doen om het weer werkzaam te maken?

 

Modelnummer: UE32J5500AW

Softwareversie: 1530.1

RBlok
Journeyman
Opties

Door de drukte dit weekend heb ik niet meer kunnen reageren...

 

Heb wel een nachtje de stekker er uit gehad, maar helaas...

Ik denk dat ik wel gebruik moet gaan maken van de hulptroepen :winking-face:

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @RBlok ,

 

Hierbij dan de procedure:

 

Stuur in een privébericht de volgende informatie:

 

  • Serienummer van de tv (zie sticker achterop) of bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv
  • Je naam, telefoonnummer, email- en huisadres
  • Kopie van de aankoopbon
  • De tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van de tv

Het versturen van een privébericht gaat als volgt:

Klik op 1 van de onderstaande namen en kies voor "EEN BERICHT VERZENDEN"

 

@BruceH, @NadiaS , @Daniel  of @Tim 

 

De afspraak kan dan ingepland worden..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
RBlok
Journeyman
Opties

Dank je Dick!

 

Bericht is verstuurd, ben benieuwd waar het uiteindeijk aan heeft gelegen :smiling-face:

Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @RBlok ,

 

Geen dank! Houd je me even op de hoogte over de voortgang? Thanks!

 

Fijne dag!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Oplossing
RBlok
Journeyman
Opties

Hoi Dick,

 

Ik was een uurtje later gebeld dan gepland, maar was verder geen probleem :smiling-face:

 

Er was een harde reset nodig van Smart Hub en daarna deed alles het weer naar behoren.

Al met al tevreden met de hulp die geboden is.

 

Bedankt!

Groeten Raymond

DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @RBlok , Raymond,

 

Geen dank natuurlijk! Jij bedankt voor je terugkoppeling en het markeren als Oplossing.

 

Fijne avond nog!

 

Joepie!Joepie!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
iefow
Journeyman
Opties
Had tot zojuist hetzelfde probleem. Na een lange zoektocht ben ik ook deze post terecht gekomen. Heb gebeld met de support en van afstand is ingelogd op de TV en een factory reset uitgevoerd. 45 minuten bellen om de afspraak te krijgen, maar daarna binnen 1 minuut opgelost.
froukje2
Student
Opties

Ook ik had problemen met smarthub. Uiteindelijk , na veel eigen pogingen met hard resets etc etc (alles wat ik las op deze hulp site) toch gebeld met hulp lijn en kreeg onmiddellijk het juiste advies en werd met behulp van telefoon door het menu geholpen. Het bleek dat mijn TV nu PLOTS op WINKELMODUS stond . Via source knop naar tv en alles doorlopen en op THUSmodus gezet en vastgelegd . Het probleem lijkt nu helemaal opgelost. Kan die man wel zoenen na drie dagen zelf

ploeteren zo maar geregeld. Vraag me alleen af hoe dat zo is gebeurd natuurlijk, maar goed, het werkt allemaal weer naar behoren

 

 

ImaneL
Helping Hand
Opties

Superfijn dat je het samen hebt kunnen verhelpen @froukje2 Daar is de technische lijn immers voor :face-with-tears-of-joy: 


---------
Signature-S21-2
0 Likes
Moriaantje
Student
Opties
hoi Dick.

ik heb uw bericht een tijd gevolgd.
Ik heb dit probleem op ook. Echter sinds overstap van glasvezel, wat mij goed beviel maar ik niet kon betalen, naar het mindere analoge ziet mijn soms tv geen hub dus geen internet meer.

aangezien ik afhalen van een rolstoel ben en de service van de provider een stuk minder als de vorige.

zou u mij kunnen vertellen hoe ik die harde reset moet doen om die hub weer omhoog te krijgen?

gr. moriana
0 Likes