Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE48JU6410U firmware update probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2019 10:54 AM)
145 Weergaven
Pelimo
First Poster
Opties

Tijdens een automatische firmware update van mijn Samsung UE48JU6410U uit 2015 was er een stroomuitval van 30 seconden en daarna bleef het beeld zwart. TV bleek uitgeschakeld. TV aangedaan en update begon weer, met bericht "update bezig, schakel de tv niet uit" etc.  Dit bleef maar gaan en gaan en gaan. TV uitgedaan en terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd; weer beeld en alles op de afstandsbediening werkte weer normaal. Als ik echter een source wil kiezen zijn alle 4 de hdmi aansluitingen te zien (helder verlicht ipv grijs, terwijl er geen apparaat op enige hdmi poort is aangesloten). Zodra ik 1 van de 4 hdmi poorten aanklik dan begint het update proces weer. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg de 4 hdmi poorten niet meer gangbaar. De TV werkt normaal zolang er maar geen hdmi ingang wordt gekozen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen

 

Na grondige inspectie bleek door het uitvallen van de stroom tijdens het automatisch updaten van de software het moederbord defect geraakt te zijn. Heb nieuw moederbord besteld

Hier kan een slotje op.

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Top dat je het zelf hebt gevonden! Succes.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes