Ik heb van mijn vriend zijn samsung UE55ES8000 tv gekregen, maar ben niet tevreden over het beeld. Wanneer ik de info knop indruk staat er links... Bekijk bericht
Dag,
Gisteravond heb ik na jaren eens geprobeerd om mijn Samsung UE32H6200aw te verbinden met het internet en na even proberen is dit prima... Bekijk bericht
Goedemorgen, graag wil ik informeren of mijn televisie Samsung UE65HU8500 te combineren is met Samsung Soundbar HW-J6500R. Alvast bedankt.
Bekijk bericht
Zojuist nieuwe samsung TV gekocht....Let wel: woon in Noorwegen ! Nu na installatie vind ik allerlei noorse apps, oa. HBO Nordic waar ik een abb... Bekijk bericht
Sinds een aantal dagen ben ik in bezit van een QE55Q9FN en ben er zeer tevreden mee.
Echter ben ik ook in bezit van een UE49KS8000 en deze heeft... Bekijk bericht
Bij mijn moeders televisie zijn ineens verticale gekleurde strepen in beeld gekomen en resetten hielp niet.
Alleen een klein strookje bovenin is... Bekijk bericht
Hallo ik heb sinds december 2016 de Samsung ue48j5500 waar volgens internet het Tizen os in zit maar toch kan ik nergens de Disney plus app vinden... Bekijk bericht
Hallo, sinds kort valt mijn TV na ca 5 tot 10 minuten kijken uit, daarvoor gaat eerst het beeld flikkeren. Hij start daarna zelf weer op. (zowel... Bekijk bericht
Ik heb me recent een samsung QE55Q85R aangeschaft.
Ik vind de samsung one remote een heel handige afstandbediening om mee te werken en gebruik... Bekijk bericht
kan iemand me hiermee helpen.
helaas zijn een aantal Bron keuzes op mijn TV geactiveerd nadat ik apparaten aangesloten had.
Bijv: ik heb... Bekijk bericht
Samsung Tv (UE58MU6120) heeft prima ca 3 maanden gewerkt op de HDMi Arc verbind met Samsung Soundbar (MS650). Weet niet de oorzaak nu werkt het... Bekijk bericht
Sinds 2 dagen kan ik via de tab S5e e mijn S9 niet meer verbinden met de tv.
Tv staat er niet meer tussen.
Samsung UE55MU6500 sw 1280
... Bekijk bericht
Ik wil dus mijn klok instellen op de QE55Q90RALXXN maar dit staat grijs en krijg het langs geen kanten donker, iemand die mij kan helpen daarmee,... Bekijk bericht
Kan iemand mij misschien helpen? Airplay functie van mijn Samsung Tv UE55MU7040 is niet zichtbaar wanneer ik via mijn iPhone airplay wil afspelen.... Bekijk bericht
Beste.
Ik heb een ue65ks8000 die al vanaf 12 januari stuk is, er is 3x het paneel vervangen.
Zelf bijna 900 voor betaald.
Maar nog steeds... Bekijk bericht
Afgelopen zondag onze nieuwe tv opgehangen en ingesteld; alles werkte gelijk naar behoren, en de twee aangesloten apparaten (een eveneens nieuwe... Bekijk bericht