Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QLED 2018; nóg mooier

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2019 12:20 PM)
466 Weergaven
Nick
MegaStar
Opties

We hebben natuurlijk allemaal van Qled gehoord! Vorig jaar introduceerde wij onze eerste Qled serie op de markt, met groot succes! Nu is het tijd om te laten zien wat wij nog meer kunnen met de Qled 2018 serie. De vraag is: wat is er veranderd?

 

One Connect

 

Al die kabels rond de tv, het ziet er niet uit! Daar hebben wij de oplossing voor en nu zelfs nóg beter. Eén kabel die alles doet; zowel stroom, beeld als geluid, alles wordt verstuurd en ontvangen door deze ene kabel. De Invisible cable is, zoals de naam als zegt, doorzichtig. Op elke muur is hij nauwelijks te zien is. Je verbindt ‘m met onze One Connect Box, waarop je alle randapparatuur kunt aansluiten. Zo kun je alles prachtig wegwerken, zonder dat je functies verliest.

 

cable.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambient Mode

 

Een tv is leuk wanneer ‘ie aanstaat, maar wat als de tv uitstaat? Een groot zwart vlak in de kamer, één die geen sfeer biedt en vaak niet past bij het design. Met Ambient Mode is dit probleem opgelost! Zet Ambient Mode aan en je krijgt drie opties te zien: ‘DECOR’, ‘INFO’ en ‘FOTO’.

 

Kies voor DECOR als je de televisie als kunstkader wilt gebruiken. Met stijlvolle beelden van vooraanstaande designers verander je het zwarte scherm in een kunstobject. INFO toont je weersinformatie en nieuw updates en FOTO maakt van jouw tv een fotokader waar je zelf foto’s voor kunt selecteren.

 

Wil je de tv nog beter in het design van jouw huis verwerken? Dat kan! Met de SmartThings app kun je een foto van de muur maken, de foto zal dan als achtergrond dienen voor bijvoorbeeld de weerinformatie, zodat het nóg minder opvalt.

 

Zoveel opties, dat gaat vast veel stroom verbruiken toch?! Ook daar hebben we een oplossing voor! Dankzij de omgevingslichtsensor verbruikt hij nauwelijks energie. Is het lang donker in de kamer, dan zal de tv zelf uitgaan na een door jou ingestelde tijd. De televisie kan zelfs gebruik maken van Bluetooth Low Energy om met je smartphone te communiceren en zo vast te stellen dat er niemand thuis is.

 

Kleuren en het scherm

 

De voordelen van Qled waren al bekend: perfecte kleurweergave, een hoge helderheid, sterk contrast en een ruime kijkhoek. Dit is natuurlijk nog steeds zo. Qled tv’s hebben een 100% kleurvolume, dit creëert een zo realistisch mogelijk beeld. Daarnaast bieden we een helderheid van HDR 1500 (1500 nits voor de 88Q9F, Q8- en Q7 serie) en HDR 2000 (2000 nits voor de 65Q9F). Dit zonder impact op kleurweergave, die bij elk niveau van helderheid nauwkeurig blijft. De Q6F is een special edition en heeft HDR 1000.

 

Small_QE65Q9FNATXXU_001_Front_Midnight-Black.jpg

 

 

Hebben jullie meer vragen over onze nieuwe Qled lineup? Stel ze dan gerust hieronder!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
249 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Het protocol wordt nog vrij standaard door Microsoft Gebruikt. Notifications via alleen Google calendar is toch een vrij zware beperking. (En ja, ik weet dat dit via smart things gaat)

 

Ondersteuning van de Outlook calendar lijkt mij zeker niet te veel gevraagd. 😉

https://docs.microsoft.com/en-us/exchange/clients-and-mobile-in-exchange-online/exchange-activesync/...

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Nu ook eens wat positiefs te melden, buiten dat het natuurlijk een absolute miskoop is zo'n Qled, is dat de Ring deurbel nu werkt in smarthings zonder extra hub op het toestel.

0 Likes
DennisMore
Explorer
Opties

Na meer dan een half jaar in bezit te zijn van een Q8DN, moet ik zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. In tegenstelling tot sommige zeurpieten hier. 

NadiaS
Supervisor
Opties

Dat is fijn om te lezen, Dennis! 😊


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

@NadiaS  U moet zich de ogen uit de kop schamen door wel op een positief bericht te reageren, ipv van alle niet nagekomen beloftes door de mods.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Mwah, eerlijk gezegd snap ik waarom er geen antwoord komt op je berichten. Op dit moment is het alles behalve opbouwende kritiek maar meer aanvallen op het individu, tja - Dat heeft vrij weinig toegevoegde waarde.

Overigens ben ik nog steeds hartstikke tevreden met mijn Q9F :smiling-face:
JDawg
Pioneer
Opties

Er wordt al een jaar geroepen dat het probleem met de ondertiteling opgelost zou worden. ONDERTITELING. Op een tv van ruim 3000 euro! Hoe kan je daar opbouwende kritiek op geven? Neen. Dit is heel genant. Vooral omdat de dimming niet eens in zn geheel uit kan worden gezet.

0 Likes
JDawg
Pioneer
Opties

Kan niet anders zeggen dan dat ik het mensen die films met ondertiteling kijken sterk afraad deze tv te kopen. Samsung maakt de beloften niet waar, geeft geen deadlines van wanneer de oplossing komt (ja, "snel", al een jaar lang..) en de ondertiteling licht echt je hele scherm enorm op.

 

De Ms650 soundbar klinkt echter wel heel lekker. Aanrader als de dame van het huis geen subwoofer wilt (zoals bij mij).

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Niet alleen ondertitels hoor, hele Film1 logo verdwijnd hier bij donkere scenes.

0 Likes
JDawg
Pioneer
Opties

Terwijl de oplossingen toch redelijk simpel te programmeren zouden moeten zijn. Niet de dimming laten reageren op witte letters onderin je scherm is toch geen magie zou je denken. Doodzonde van een verder fenomenaal beeld.

0 Likes