Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gestoorde videoweergave op tv type UE48HU7500L

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2019 12:19 PM)
144 Weergaven
marcnew
Apprentice
Opties
  • Vooraf :
  • De firmware versie is 2400 en werd automatisch geüpdatet via internet( daar zijn momenteel geen updates beschikbaar).

Op de site van Samsung  https://www.samsung.com/be/support/model/UE48HU7500LXXN/

is er een download versie voor update met Usb “versie 1301.0” beschikbaar.

Deze versie wordt echter niet aanvaard  door mijn Tv (?).

  • Alle video s hierna vermeld worden foutloos weergegeven op mijn tweede TV type UE40H7000 en tevens bij een vriend, die een recente Samsung QLED TV bezit.

 

  • Probleem met de video weergave: alle video s zijn opgenomen in het gebruikelijke formaat mp4.

De meeste video opnames worden met stoorbeelden (of kunnen niet) weergegeven worden (na inladen verschijnt dan een foutbericht).

Dit gebeurt zowel met een usb stick als via het netwerk .

  1. mp4 film gemaakt van een powerpoint presentatie omgezet in film mp4 met het programma ” powerpoint”: na elke overgang is het beeld gestoord.
  2. mp4 film die opeenvolgende computerschermen weer geeft wordt niet weergegeven.
  3. Tot nu toe wordt enkel een mp4 film opgenomen met het programma “Gemistdownloader” van een tv programma opgenomen op de PC, normaal weergegeven.

Ik vermoed dat de fout te wijten is aan de videodecoder.

Graag of iemand raad weet en er eventueel firmware update mogelijk is die hier aan zou verhelpen.

0 Likes
14 Antwoorden
marcnew
Apprentice
Opties

Hi Dick,
Hierbij het resultaat van de tussenkomst van moderator Tim.
Er werd een eerste maal een telefonische tussenkomst gepland, waarbij ik zoals afgesproken twee uur bij de tv bleef wachten en waarbij moderator Tim niets van hem liet horen, noch telefonisch, noch per email.
Ik melde daarna per email dat er vermoedelijk iets misgelopen was en vroeg een nieuwe datum, die door moderator Tim ook opnieuw bevestigd werd.
Ook deze afspraak is opnieuw verlopen zonder enig teken van moderator Tim.
Ik moet je tot mijn verwondering melden dat ik deze handelswijze niet begrijp en het doel of nut er van niet inzie.
Mvg
Marc

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @marcnew , Marc,

 

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal dit doorzetten.

Dan toch maar iemand anders kiezen, want zo schiet het niet op.

 

@BruceH, @Nick , @NadiaL  of @Daniel 

 

Toch nog een fijn weekend, Marc!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
marcnew
Apprentice
Opties

Hi Dick,

 

Bedankt voor uw antwoord.

 

Je zal wel begrijpen dat ik niet enthousiast ben om  volledig mijn privé gegevens (naam, adres, telfoonnummer)  opnieuw door te mailen aan een tweede onbekende (die zelfs dezelfde kan zijn).

Uit voorzorg hou ik (zoals de meesten denk ik)  mijn prive gegegevens weg van onbekenden, waarvan de betrouwbaarheid niet te kontroleren valt.

 

mvg 

Marc

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @marcnew , Marc,

 

Uiteraard heb ik begrip voor je bezorgdheid.

Deze mensen zijn echt te vertrouwen, anders zouden ze deze functie niet uitoefenen.

Als je de Extern Beheer wilt stoppen, dan even goeie vrienden.

Uiteraard blijf je van harte welkom in dit forum als je andere vragen hebt.

 

Fijn weekend nog!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@marcnew Begrijp ik goed dat 't weer niet is gelukt met de afspraak? Volgens het systeem is er op 1 maart nog een poging gedaan om je te bellen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes