Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A5 bericht inhoud verborgen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2018 05:24 PM)
4268 Weergaven
Soof
Journeyman
Opties

Mijn Samsung Galaxy A5 2017 geeft bij meldingen zowel op het vergrendelscherm als op de always-on display aan dat de inhoud verborgen is. Natuurlijk kun je de melding alsnog direct openen door dubbel te tikken en te ontgrendelen, maar het meteen kunnen lezen vanaf het vergrendelscherm bevalt me toch net iets beter. Ik heb overal gezocht bij systeeminstellingen om het weer aan te zetten, maar kan het nergens vinden. Iemand een idee of ervaring mee met het zelfde toestel? Alvast bedankt!

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Soof,

 

Volgens mij is Systeeminstellingen >> Schermvergrendeling en Beveiliging >> Meldingen >> Inhoud verbergen wat je zoekt :winking-face:


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Als het goed is, zou het onder Meldingen weergeven op vergrendelscherm ongeveer zo uit moeten zien:Screenshot_20180324-182517.jpg

 

 

Hieronder kun je dit eventueel ook nog per app in- of uitschakelen.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Soof,

 

Volgens mij is Systeeminstellingen >> Schermvergrendeling en Beveiliging >> Meldingen >> Inhoud verbergen wat je zoekt :winking-face:


kevin-sig
0 Likes
Soof
Journeyman
Opties

Bedankt! :smileyvery-happy:

0 Likes
Soof
Journeyman
Opties

Ik krijg dan echter wel alleen de volgende 2 keuzes: inhoud verbergen of helemáál geen meldingen.. 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Heel graag gedaan. Fijn weekend! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Zou je eens onder Toestel-info >> Software gegevens kunnen kijken welke Android versie je draait? Dan pak ik er even een toestel bij met dezelfde versie. Hoe het precies heet verschilt namelijk per versie.

kevin-sig
0 Likes
Soof
Journeyman
Opties

Screenshot_20180324-175929.png

 

 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Als het goed is, zou het onder Meldingen weergeven op vergrendelscherm ongeveer zo uit moeten zien:Screenshot_20180324-182517.jpg

 

 

Hieronder kun je dit eventueel ook nog per app in- of uitschakelen.


kevin-sig
Soof
Journeyman
Opties
Ja! Dit was hem inderdaad. Bedankt en ook nog een fijn weekend!
0 Likes
Chaline
First Poster
Opties
Weet je ook hoe je het kunt oplossen als je de optie inhoud weergeven niet hebt? Mijn mobiel geeft namelijk alleen de laatste 2 opties aan...
0 Likes