op 30-03-2022 02:59 PM
Beste,
Wij hebben op 16.11.21 bij Media Markt BOZ -2x bovenstaande horloges gekocht. Hierbij was een actie dat er gratis polsbandjes zouden verkregen worden. Wij hebben 2 aanvragen ingestuurd bij Samsung. Hierbij zouden wij na 2 weken weten of de aanvraag werd goedgekeurd en dan zouden wij binnen 9 weken de 2 extra bandjes (2x) ontvangen.
Op 13.12.21 kregen wij al bericht dat 1 aanvraag met registratienummer NLD4964037MGWKC was goedgekeurd. Op 21.12.21 kregen wij bericht dat de 2e aanvraag met registratienummer NLD5086657SGKFG niet was goedgekeurd want aankoopnota ontbrak.
Maar het probleem is dat wij al vanaf 15.12.21 in Thailand waren voor 3 maand. Nu is het pakketje voor NLD4964037MGWKC al op 24.12.21 aan ons bezorgd (pakket 3SPKT005100056 ) maar vermits wij niet thuis waren, werd dit op 04.01.22 terug naar Europakket+ BV verzonden waarna wij op 10.01.22 bericht van Samsung kregen dat het pakketje was bezorgd ??? ( normaal zou mijn broer , als er een pakketje zou geleverd worden dit ophalen maar hij was met de feestdagen ook een paar dagen weg en wist dus niets van de levering van een pakket)
Voor de 2e aanvraag konden wij de aankoopnota niet uploaden omdat dit thuis lag en wij dus in Thailand waren.
Onze vraag is: Hoe komen wij nu nog aan onze extra bandjes ?
Dank bij voorbaat voor uw snelle reactie.
Met vriendelijke groeten
Ronny en Greet Hellemans
Keizerstraat 59
4645 GP Putte
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-04-2022 11:43 AM
Dit is inderdaad de laatste mail die er is verstuurd, ook heeft de aanvraag nu een ander registratienummer gekregen 😉 Zodra deze aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van. Ik zie verder geen bijzonderheden staan, al heb ik hier niet het laatste woord in.
Groeten,
Martijn
31-03-2022 02:38 PM - bewerkt 31-03-2022 02:39 PM
HI @Hellemans, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Ik zal mijn collega's van de promotie afdeling vragen of het mogelijk is om de levering welke niet afgeleverd kon worden nogmaals kan worden aangeboden. De andere aanvraag welke afgewezen is kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen, deze is al enige tijd geleden gesloten. Wanneer een aanvraag wordt afgewezen krijg je hier ook bericht van om deze te corrigeren of aan te vullen. Om dit vervolgens alsnog in behandeling te kunnen nemen dient hier voor een bepaalde datum op te zijn gereageerd.
Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen over het opnieuw versturen van de het pakket, stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 09-04-2022 03:19 PM
Beste MartijnK
Tot op heden nog geen antwoord van u of promotie afdeling ontvangen.
Met vriendelijke groeten.
Greet en Ronny Hellemans
op 12-04-2022 04:03 PM
Hi @Hellemans, goedemiddag.
Ik heb mijn collega's nogmaals een berichtje gestuurd met de vraag wat de status is en wanneer je de levering van de goedgekeurde promotie kan verwachten.
Ik houd je op de hoogte!
Groeten,
Martijn
op 19-04-2022 08:46 AM
Goedemorgen @Hellemans 😇 Vanuit onze promotieafdeling is er een nieuwe e-mail naar je verstuurd om het adres te controleren, heb je deze ook gezien? Kijk ook even in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.
Groeten,
Martijn
op 25-04-2022 08:25 AM
Hoi @Hellemans, goedemorgen.
Mijn collega's van de promotieafdeling hebben vorige week een e-mail naar je gestuurd om het adres te verifiëren. Heb je deze ook gezien? En heb je hierop ook gereageerd?
Groeten,
Marttijn
op 25-04-2022 10:43 AM
Beste, Bedankt voor je email. Heb op 14.04 een mail gekregen dat ze onze claim weer gaan nazien en zullen ons ( promotie afdeling) dan iets laten weten.( hieronder hun antwoord) Maar tot op heden nog niets gehoord. Groetjes Greet en Ronny Hellemans
Beste Greet,
Fijne dag,
|
|
op 25-04-2022 11:43 AM
op 02-05-2022 11:57 AM
Beste Martijn,
Zou voor 30 april bericht van hun krijgen maar nog steeds niets ontvangen dus voor ons is dit nog niet opgelost.
met vr.gr.
Ronny en Greet Hellemans
op 04-05-2022 09:39 AM
Goedemorgen @Hellemans.
Met wie heb je de afspraak gemaakt om voor 30 april bericht te ontvangen? De aanvraag ziet er verder goed uit, al heb ik hier niet het laatste woord in. Zodra de aanvraag opnieuw is beoordeeld krijg je hier ook bericht van 😇
Groeten,
Martijn