Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie beleid

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2018 11:11 PM)
1795 Weergaven
Scorpion121181
Journeyman
Opties

Beste,

 

Helaas is mijn Samsung Galaxy S7 Edge voor reparatie opgehaald en naar Dr.Mobile (Dynafix) gegaan.

Nu heb ik via de "Dynafix Reparatieservice" vernomen dat de reparatie is 'afgebroken' en de status nu

'Product gecrediteerd door externe technische dienst' is.

Heb tot nu toe nog geen informatie van Samsung ontvangen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb ik dadelijk nog een smartphone?

Vind het vreselijk om in het ongewisse te zijn...

 

Met vriendelijke groet,

Maykel

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Scorpion121181
Journeyman
Opties

Vandaag onderstaande e-mail ontvangen van Samsung:

 

 

Spoiler

Geachte heer Kremer,

 

Hierbij willen wij u informeren dat het toestel: SM-G935FZSAPHN, onherstelbaar is verklaard door de monteur. Wij kunnen u het onderstaande aanbieden zonder bijbetaling, omdat uw toestel binnen de garantie valt.

 

Hieronder vindt u het voorstel:

 

Oud model:       SM-G935FZSAPHN

Serienummer:   RF8H634LR0Y

 

Nieuw Model:   S8 (zwart, grijs, zilver, roze)

 

Graag vernemen wij voor 28 maart of u akkoord gaat met ons voorstel en in welke kleur u het toestel wilt ontvangen.

Indien u akkoord gaat zullen wij het oude apparaat ter plekke omruilen met het nieuwe, tenzij deze al is meegenomen door ons reparatiecentrum.

 

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.  Voor vragen kunt u op deze e-mail reageren.

 

Met vriendelijk groeten / Kind regards,

 

Gracia

Samsung Exchange

 

 

Ben zeer tevreden met deze oplossing!

En nogmaals bedankt voor de hulp.

Samsung heeft een tevreden klant!

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Maykel,

 

Dat is inderdaad heel vervelend. 

 

Volgens mij betekent die status dat een nieuw toestel opsturen goedkoper is dan het toestel te repareren, en dat je dan ook een omruiling krijgt. Maar helemaal zeker ben ik niet. Heb je daarom misschien een iRMA- of ander referentienummer voor me? Ik stuur dit nummer dan door naar Samsung om voor je na te vragen wat er gaat gebeuren.


kevin-sig
0 Likes
Scorpion121181
Journeyman
Opties

Hallo KevinW,

 

Bedankt voor jouw reactie!

Mijn RMA nummer is

iRMADRSA15332819

Ik ben zelf ook benieuwd naar wat Samsung nu gaat doen.

Alvast bedankt voor je hulp.

 

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb inmiddels vanuit Samsung teruggekregen dat het toestel inderdaad niet meer te repareren is. Waarschijnlijk zul je later deze week te horen krijgen wat er nu gaat gebeuren - een omruiling via Samsung of een creditering aan de winkel zodat je in de winkel een nieuw toestel kunt krijgen. Dat is dus nog even afwachten. 😞

kevin-sig
0 Likes
Scorpion121181
Journeyman
Opties

@KevinWschreef:
Ik heb inmiddels vanuit Samsung teruggekregen dat het toestel inderdaad niet meer te repareren is. Waarschijnlijk zul je later deze week te horen krijgen wat er nu gaat gebeuren - een omruiling via Samsung of een creditering aan de winkel zodat je in de winkel een nieuw toestel kunt krijgen. Dat is dus nog even afwachten. 😞

Bedankt voor de informatie.

Creditering aan de winkel waar ik toen het toestel gekocht had wordt lastig, aangezien The Phone House inmiddels al een jaar geleden failliet is gegaan.

Maar even afwachten wat Samsung gaat doen en hoe lang Samsung op zich laat wachten.

Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren, want zo zonder smartphone is ook niet prettig.

Je merkt pas als je smartphone er niet meer is hoe gewend je er eigenlijk aan bent geworden.

 

0 Likes
Oplossing
Scorpion121181
Journeyman
Opties

Vandaag onderstaande e-mail ontvangen van Samsung:

 

 

Spoiler

Geachte heer Kremer,

 

Hierbij willen wij u informeren dat het toestel: SM-G935FZSAPHN, onherstelbaar is verklaard door de monteur. Wij kunnen u het onderstaande aanbieden zonder bijbetaling, omdat uw toestel binnen de garantie valt.

 

Hieronder vindt u het voorstel:

 

Oud model:       SM-G935FZSAPHN

Serienummer:   RF8H634LR0Y

 

Nieuw Model:   S8 (zwart, grijs, zilver, roze)

 

Graag vernemen wij voor 28 maart of u akkoord gaat met ons voorstel en in welke kleur u het toestel wilt ontvangen.

Indien u akkoord gaat zullen wij het oude apparaat ter plekke omruilen met het nieuwe, tenzij deze al is meegenomen door ons reparatiecentrum.

 

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.  Voor vragen kunt u op deze e-mail reageren.

 

Met vriendelijk groeten / Kind regards,

 

Gracia

Samsung Exchange

 

 

Ben zeer tevreden met deze oplossing!

En nogmaals bedankt voor de hulp.

Samsung heeft een tevreden klant!

 

 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat is nog eens goed om te horen!

 

En graag gedaan natuurlijk :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
Chaijmae
Student
Opties

Hallo

 

Ik heb vandaag ook het zelfde gezien in me status 

Maar krijg verschillende verhalen te horen heel onduidelijke

 

Groet

0 Likes
Scorpion121181
Journeyman
Opties

@Chaijmaeschreef:

Hallo

 

Ik heb vandaag ook het zelfde gezien in me status 

Maar krijg verschillende verhalen te horen heel onduidelijke

 

Groet


Hoi Chaijmae, 

 

Ik heb 5 april jl. mijn gloednieuwe Galaxy S8 ontvangen... en ben er zeer blij mee!

 

Mag ik vragen wat er met jouw toestel gebeurd is? 

0 Likes
Chaijmae
Student
Opties

Aah dat is inderdaad fijn om te horen.

 

Mijn batterij heelt halve dag niet eens vol viel vaak uit telefoon werd heet tijdens opladen en het leek steeds erger te worden na 4 x opsturen ter reparatie krijg ik dit vandaag als melding 

 

Order - Bevestigd    5-4-2018    Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care)    5-4-2018    Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care    9-4-2018    Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst    9-4-2018    Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling    9-4-2018    Reparatie repair center - In behandeling    9-4-2018    Reparatie doorgegeven voor credit of omruiling door fabrikant    9-4-2018    Reparatie repair center - In behandeling    9-4-2018    Reparatie repair center - Reparatie afgebroken    .

 

0 Likes