Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Goed toestel terug voor inruil terug gestuurd en nu zeggen ze dat hij stuk is

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2022 12:32 PM)
2129 Weergaven
Members_UfrVOsF
Journeyman
Opties

Hallo ik heb mijn Samsung s20 ingeruild op een samsung s22 ultra en mijn goede en zeer  nette s20 terug gestuurd 

Tot mijn volle verbazing krijg ik een bericht dat mijn telefoon niet aan de voorwaarden  voldoet en of het scherm niet werkt of beschadigd is . echt vreemd het toestel was echt als nieuw .

Ik vind dit erg vreemd en heb het gevoel dat ze bij Samsung mij proberen meer te laten betalen voor mijn toestel wat ik gekocht heb .

ik zou ook zeggen mensen pas op als je iets opstuurt naar Samsung als zij daarna zomaar kunnen zeggen dat er iets mis is het het in te ruilen toestel. ik weet wel dat ik dit niet meer doe baal er gewoon van.

 

Zijn er meer mensen die het zelfde hebben mee gemaak.

Groeten J Hollander

27 Antwoorden
Members_2Dvcoq7
Student
Opties

S22 aangekocht met de 100 euro inruil aktie  (werkend toestel.)

Vul je alles netjes in, toestel gaat aan, is werkend , display is werkend enz, opgestuurd in originele doos met lader en kabel (toestel ziet eruit als nieuw)

Krijg je bericht terug dat je eerst 40 euro terugkrijgt maar geven ze aan dat disply niet goed is dus krijg je maar 9,5 euro.

Voordat het toestel werd opgestuurd was die nog volop in gebruik , toestel is helemaal netjes verpakt en in top conditie, maar dan krijg je zo'n bericht terug, schandalig hoor.

Graag wil ik dan ook de beloofde 40, euro wel degelijk ontvangen, ga je niet accoord dan verlies je ook nog de 100,- euro extra inruil dus ze weten wel dat de klant wel zal accepteren maar dit ruikt naar oplichting hoor.  gr Piet

case nr 45375

 

Members_2Dvcoq7
Student
Opties

Goedemiddag, ook bij mij hetzelfde verhaal, toestel opgestuurd als nieuw in doos met originele laser en kabel en ook zoals jij hebt hetzelfde onzin verhaal..

 Vind dit wel een vorm van oplichting hoor.   gr Piet 

 

Members_UfrVOsF
Journeyman
Opties

Bij Samsung gaven zij aan dat er iets inbranding op het scherm zit . op de foto van hun klopt is er iets te zien 

maar dat zit op elk toestel van 2 jaar oud wel  ik heb nog even op de telefoons van mijn zoon en vrouw gekeken die zijn een jaar oud en hebben het ook . ik denk dat Samsung het ook wel weet maar dat zij een X aantal moeten afkeuren om dat er anders niet genoeg op de pre order verdient word . 

Members_UfrVOsF
Journeyman
Opties

Alle schermen hebben wel iets van inbranding en bij deze is het haast niet te zien  ik heb net bij een collega ook gekeken zijn s20 is nog geen jaar oud en heeft hetzelfde  ook al  dus het is onzin om een reactie te geven  van als het scherm ingebrand is is het logisch  ik ruil geen splinter nieuw toestel in . 

MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_UfrVOsF , goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt en wat gaaf om te lezen dat je voor de Galaxy S22 Ultra hebt gekozen. Via onze website hebben wij een extra promotie waarbij je naast de waarde van je oude telefoon nu ook €100 of €150 extra krijgt. 

Nadat je je je telefoon hebt ontvangen krijg je ook instructies hoe je jouw oude telefoon kan versturen en waar dit naar toe dient te worden verstuurd. Jouw telefoon wordt bij binnenkomst gecontroleerd of deze nog werkt, compleet is en uiteraard ook of deze onbeschadigd en gereset is. 

Aan de hand van dit onderzoek krijg je bericht over de conditie van jouw oude telefoon samen met de definitieve inruilwaarde. 

Wil je meer weten over de voorwaarden van het inruilprogramma, kijk dan hier: Ruil je oude smartphone in met Samsung Inruil

Uiteraard wensen we je heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinst!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_UfrVOsF
Journeyman
Opties

Ik had al een mail gestuurd dat Samsung mijn oude toestel terug mag sturen naar mij en ik da S22 ultra retour doe naar  Samsung  ik beroep mij op mijn herroepingsrecht  

MartijnK
MegaStar
Opties

In de voorwaarden staat ook aangegeven hoe je dit dan kunt doen. De inruilactie is door Samsung ook uit handen gegeven aan LooP.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met LooP, zij verzorgen de inruilactie en beoordelen ook de toestellen die zij binnen krijgen voor een inruilactie. Nadat je telefoon is gecontroleerd sturen zij je ook een bericht met de uiteindelijke uitkomst en waarde.

 

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Marianne-17
Apprentice
Opties

Gisteren mijn prima werkende Samsung S9 verstuurd; vandaag eerst een mail ontvangen dat mijn toestel aan alle voorwaarden voldoet en dat de inruil afgerond is. Daarna ontvang ik eens weer een mail met dat mijn toestel niet aan de voorwaarden voldoet en bij de vraag Is het scherm werkend en onbeschadigd?   staat er nu ineens nee ingevuld. Met dat toestel nog nooit problemen met het scherm gehad. Heel vreemd vind ik dit. Eerst deed hij het prima blijkbaar en daarna ineens niet meer en kost mij dat geld.  Hier klopt dus iets niet.