Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Invullen welcome home club formulier Cash back

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2018 12:23 PM)
380 Weergaven
Ringburg
Student
Opties

Hoi wat kan ik doen als bij het invullen van het formulier voor de cash back/ extra garantietermijn het selecteren van de juiste winkel niet lukt? Ik heb een quickdrive wasmachine gekocht bij BCC Helmond 

0 Likes
4 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Waar gaat het fout met het selecteren als ik vragen mag? Heb je al een andere web browser gebruikt, dat kan het probleem oplossen :smiling-face:
0 Likes
Ringburg
Student
Opties
Zoals al aangegeven gaat het fout omdat Ik de winkel BCC Helmond niet kan selecteren. Daar heb ik hem gekocht. Deze winkel staat niet in het lijstje
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Je had aangegeven dat je er niet op kon klikken, niet dat ie niet in het lijstje stond :winking-face: 

 

Als de desbetreffende retailer niet staat in de lijst van de deelnemende aanbieders heb je geen recht op een dergelijke vergoeding.

Gaat het toevallig over de onderstaande actie of een andere. Als het de onderstaande is denk ik dat er eventjes iemand naar moet kijken want BBC Helmond staat hiervoor gewoon in 't lijstje.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/WYW223L3FWHGR/


0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Ringburg,

 

Goed dat je aan de bel trok! Inmiddels is BCC Helmond beschikbaar om te selecteren. Mocht je deze nog niet kunnen selecteren, dan kun je de cookies in je browser legen. Als je verder nog tegen problemen aanloopt, dan horen we dat natuurlijk graag!


kevin-sig
0 Likes