Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2021 09:09 AM)
1312 Weergaven
Arb3
First Poster
Opties

Onlangs een nieuwe wasmachine gekocht. Aanvraag gedaan voor extra garantie, welcome gift en tips. Daarnaast ook voor de cashback. 

Onduidelijk wat nu de welcome gift is? Weet iemand dit? 

Ook stond de wasmachine bij "mijn producten", maar is ineens weer verdwenen... hoe kan dit? Nogmaals registreren noodzakelijk?

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arb3, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en allereerst gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! 

Heb je je via onze website geregistreerd hiervoor? Stuur mij anders een privé berichtje met het registratienummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Opties

Mijn nieuwe wasmachine WW90T986ASH  had ik geregistreerd, nu zie ik deze registratie niet bij "Mijn producten"staan. Had wel een registratie bevestiging ontvangen van de cashback en extra garantie.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_apO3Ok6, goedemorgen.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Wanneer je je nieuwe wasmachine hebt geregistreerd voor een promotie wordt dit niet weergegeven in jouw Samsung Account, dit staat (nog) los van elkaar.

Via deze link kun je de wasmachine toevoegen aan je account: https://bit.ly/2VU1was

Groeten,

Martijn

Opties

Hoi Martijn, het is gelukt. Thanks voor je support. Nu heb ik nog een vraag. Ik heb twee promo's aangevraagd. De certificaat en 200 euro retour. Certificaat heb ik ontvangen thanks daarvoor, van de 200 euro hoor ik helemaal niks, kan dat een tijdje duren voordat ik antwoord krijg?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @Members_Astrid_MIS.

Wat goed om te lezen dat het is gelukt! Heb je wel een deelname bevestiging gehad van de cashback-promotie? Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Stuur mij anders een privébericht met je e-mailadres en het sernummer van je wasmachine, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik mee of alles goed is doorgekomen.

Groeten,

Martijn

0 Likes