Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen werkt niet s8

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2017 03:16 PM)
21919 Weergaven
Wilco1
Student
Opties

Wie krijgt ewr ook steeds een foutmalding dat je originele lader moet aansluiten om snellaaden te activeren terwijl er de originele opladere is aangesloten? Wat is hieraan te doen?

Spring naar oplossing
44 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@michael42 kun je eens testen of je hetzelfde probleem ervaart in de veilige modus? Houd me op de hoogte!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
HendrikStevens
First Poster
Opties

Beste, 

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn originele Samsung S8 snellader. Deze laadt sinds enkele weken langzaam op, wat zeer frustrerend is. Als ik een andere originele Samsung S8 snellader op mijn toestel aansluit, laadt hij wel snel op.

De rest van de vorige tips heb ik allemaal gedaan, doch zonder resultaat.

Volgens mij is het duidelijk dat het aan de lader ligt. Mijn toestel wordt volgende maand 1 jaar oud. Is er een mogelijkheid om de lader om te ruilen voor een nieuwe? 

 

M.v.g

 

Steven

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Hendrik, dat is natuurlijk onhandig. Wij kunnen een oplader eenmalig vervangen. Om dit te doen graag privé jouw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, emailadres, IMEI- en serienummer toestel en de aankoopdatum sturen, dan kan ik de aanvraag meteen voor je doorzetten.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
HendrikStevens
First Poster
Opties

Beste, Naar welk e-mailadres kan ik mijn gegevens doorsturen aub. 

0 Likes
ingewit
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn lader kan niet meer snelladen. Laatst de lader van een collega geleend, dan doet ie het prima. Lijkt me aan de lader te liggen dan. Ik zou ook wel een nieuwe lader willen ontvangen dus. 

 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat is duidelijk, Inge. Ik kan eenmalig een nieuwe voor je aanvragen en opsturen. Kun je privé jouw naam, adres, woonplaats, emailadres, telefoonnummer, imei- en serienummer telefoon en de aankoopdatum sturen? Je stuurt een privébericht door op m'n profielnaam te drukken en daar 'bericht sturen' te drukken.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
anne30
First Poster
Opties

Ik heb sinds gisteren de s8 en hij geeft vanaf het begin al aan dat ik de originele lader moet gebruiken. Wat kan ik hieraan doen? Ik gebruik alleen de kabel en oplader die ik bij mijn aankoop heb gekregen. 

0 Likes
Daniel
Moderator
Moderator
Opties

Hey @anne30, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 

 

Ik begrijp dat ie dus vanaf het moment van aankoop niet goed oplaadt? 

 

In dat geval raad ik je aan om hiermee terug te gaan naar de verkoper. Wanneer een product bij de aankoop een defect vertoont, hoort de verkoper in een oplossing te voorzien 🙂


---------
Moderator-signatures-v1-NL
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
0 Likes
Depths
Student
Opties

Beste Moderators,

 

Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met mijn Samsung S8. op 1 April 2019 wilde ik mijn telefoon in de lader steken om mijn telefoon later op de dag mee te nemen naar buiten. Ik zag een notificatie op mijn scherm dat mijn telefoon langzaam zou laden en dat ik de lader moest gebruiken die ik had gekregen bij de telefoon. Ik fronsde mijn wenkbrauw en vond het een beetje raar, want dit was de lader die ik bij de telefoon had gekregen. De telefoon heb ik net  iets meer dan 1 jaar,  dus ook de oplader. Als ik mijn oude oplader gebruik voor mijn Samsung S8 doet hij het wel. Deze gebruik ik alleen ook voor mijn werk telefoon, ook een Samsung S8. Je zou dan zeggen dat ik beter dezelfde lader voor mijn prive Samsung zou gebruiken, alleen moet ik ze elke avond in het stopcontact te doen voor de volgende ochtend i.v.m werk. Ik ging Googlen en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van mijn foutmelding wat ik kreeg op mijn telefoon. Ik kwam dan ook al snel op dit forum terecht. 

 

Ik zie dat er 2 oplossingen zijn op de pagina waarin meerdere mensen hier mee te kampen hebben. Geld deze oplossing ook voor mij?

 

ik hoop snel van je te horen!

 

met vriendelijke groeten,

 

Depths

 
 
  •  
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Goed dat je op dit forum terecht bent gekomen! Ik begrijp goed dat het met een andere oplader wel goed werkt? Kun je mij jouw IMEI-nummer toesturen in een privébericht? Deze kun je vinden onder Systeem Instellingen > Info telefoon > Status. 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes