Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Met de Samsung Community naar IFA!

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2017 11:04 AM)
2954 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Je smartphone, TV, wasmachine of koelkast. Vandaag de dag zijn deze doodgewone apparaten bijna niet weg te denken uit het dagelijks leven. Bij Samsung zoeken we continu naar innovaties en nieuwe manieren waarop technologie onze moderne wereld kan verrijken. Omdat we onze fans hier graag bij willen betrekken zijn we onlangs met onze meest actieve Community gebruikers @KevinW, @Rohit en @Replicah het vliegtuig ingestapt richting Berlijn. Daar vond van 1 tot 6 september IFA plaats, oftewel, één van de grootste beurzen ter wereld voor consumentenelektronica met meer dan 274.000 bezoekers en 1.000 exposanten!

 
Van links naar rechts: RobertS (Community Manager), BruceH (Moderator), Rohit, Replicah en KevinWVan links naar rechts: RobertS (Community Manager), BruceH (Moderator), Rohit, Replicah en KevinW

Alle Community teams binnen Europa, waaronder ook Engeland, Duitsland en FrankrijkAlle Community teams binnen Europa, waaronder ook Engeland, Duitsland en Frankrijk

IFA is hét podium in Europa waar bedrijven hun nieuwste innovaties tonen aan de rest van de wereld en het bestaat al sinds 1924. Van smartphones en tablets tot koffiezetapparaten en robotstofzuigers, werkelijk alles is er te vinden. Groot en klein is hier aanwezig om alles uit de kast te halen en uiteraard kan Samsung niet ontbreken. Met onder meer de nieuwe Galaxy Note8, Gear Fit 2 Pro en QuickDrive wasmachines stonden we volop in de schijnwerpers.

 

 

Om de Samsung Community ook een sneak peak te geven op onze nieuwste producten, vind je hieronder kort een overzicht van wat er onder meer gepresenteerd werd:

 

Gear-Sport-TAl.pngGear Sport

Met een scherm van 1,2 inch en intuïtieve bediening rondom het display is de Gear Sport de nieuwste aanwinst binnen onze smartwatch familie. De verbeterde hartslagmeter, activity tracker en GPS maakt dit dé smartwatch voor sportliefhebbers. Hij is tevens waterdicht en kan druk weerstaan tot 50 meter onder water. De Gear Sport komt op 27 oktober, in de Benelux, uit voor 349 euro.   

 

QuickDrive Wasmachine
Samsung-QuickDrive-_3_.jpg

Na AddWash komen we nu met QuickDrive technologie, waarmee we nog een stap verder gaan. QuickDrive vermindert de duur van een wasbeurt tot wel 50% en het energieverbruik tot 20%, zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties. Een trommel volle was is daarmee schoon in 40 minuten! Uiteraard is deze wasmachine nog steeds uitgerust met onze AddWash technologie, waarmee je tijdens een wasbeurt kledingstukken kan toevoegen.   

 

Gear Fit 2 Pro      Samsung-Gear-Fit-2-Pro.jpg

Ook de Gear Fit 2 krijgt een opvolger en is wat lichter dan zijn voorganger. De Gear Fit 2 Pro bevat een 1,5 inch oled-scherm, ingebouwde GPS en Spotify integratie, en is tevens ook waterdicht. Zwemfanaten kunnen hun prestaties binnenkort dus nauwkeurig meten. Daarnaast zal de Gear Fit 2 Pro worden uitgebracht in een nieuwe unieke kleurencombinatie. Hij komt op 15 september, in de Benelux, uit voor 229 euro.

 

Gear IconX 2018

Samsung-Gear-IconX-2018-2.pngBeleef nu nóg meer luisterplezier met de vernieuwde Gear IconX 2018. Niet alleen is de behuizing nu kleiner en lichter, ze bevatten tevens Bixby ondersteuning; de digitale assistent van Samsung die met spraak te bedienen is. Daarnaast gaat de batterij langer mee, je kan tot wel 5 uur streamen of 6 uur gedownloade muziek afspelen. 

 

Uiteraard was ook de Galaxy Note8 in levende lijve te zien. Als je er meer over wilt weten staat ons nieuwste vlaggenschip volop uitgelicht in dit topic. We hebben natuurlijk ook even gespiekt bij de andere merken, maar nadat de S-Health app aangaf dat we bijna 10 kilometer gelopen hadden was het wel mooi geweest!

 
IFA.jpg

 

Naast een bezoek aan de IFA beurs werd de mooie stad Berlijn ook door ons verkend. Zo hebben we een gigantische ondergrondse bunker bezocht die gebruikt werd tijdens de 2e Wereldoorlog, geposeerd voor de bekende Brandenburger Tor en kon natuurlijk een bezoek aan een gezellige Duitse biergarten niet ontbreken. Onder het motto What happens in Berlin zullen we de verdere details jullie maar besparen :winking-face:

 
20170901_181816.jpg

 

Als kers op de taart hadden we nog een verassing in petto; onze fans kregen een exclusieve sneak peak op de vernieuwde Samsung Community! Uiteraard mag ik hier nog niet meer over vertellen, maar er staan behoorlijk wat grootschalige veranderingen aan te komen :winking-face: Geen paniek, binnenkort zal ik alles met jullie gaan delen!

 

Waar kijk jij het meest naar uit? Was jij zelf ook aanwezig op de Samsung vloer tijdens IFA? Vertel het ons hieronder en deel je foto’s! :smiling-face:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik was eigenlijk met hun op stap, maar omdat jullie zo graag met mij mee wilden lopen toch besloten om deze knappe dames te verlaten voor jullie! :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:20170902_144331.jpgWas echt superleuk!! IFA is echt super groot had ik echt niet verwacht!

en de Note 8!!! (L)

 3D foto gemaakt door een Sony toestel, wat je er verder mee kon weet ik eigenlijk ook niet hahaha :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:

IMG-20170902-WA0098.jpgLekker eten :smiling-face:IMG-20170904-WA0040.jpgOp het juiste moment genomen met mooie lichtinval :winking-face:20170901_193143-EFFECTS.jpgPrachtige Samsung Frame tv! Die zijn echt supergaaf!!20170902_115127.jpgMooie toren :winking-face:20170902_205311.jpgMijn gezicht op een supergrote tv bij binnenkomst :winking-face:I am on my way to Mars...I am on my way to Mars...

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MargauxP
Troubleshooter
Opties

Hi guys, 

 

I did not endurstand everything of this article but the pictures are great :smiling-face: 

 

You are an amazing team and I hope to see you soon :smiling-face: 

 

Kind regards, 

Margaux


******************

Encouragez les autres utilisateurs en complimentant leurs interventions Cœur et en acceptant la solution si elle vous a aidé !

Retrouvez la charte d'utilisation de la communauté ici

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Margaux, ca va?

 

20170902_211714.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-2
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Screenshot_20170914-134644.jpg

Het was een geweldig en vooral supergezellig weekend in Berlijn!

 

Allereerst is Berlijn gewoon een prachtige stad. Zie hier het uizicht vanaf de wereldberoemde Fernsehturm - de televisietoren die in de tijd van de Sovjet Unie vooral gebouwd werd om de macht van de communisten te benadrukken, en nu gewoon een prachtige toeristische attractie met een prachtig uitzicht op de hele stad.

Screenshot_20170914-132657.jpg

En mijn persoonlijke favoriet qua foto's, van de Brandenburger Tor:

Screenshot_20170914-132844.jpg

 

We begonnen onze reis in Berlijn met een zeer indrukwekkende rondleiding door een authentieke bunker uit de Tweede Wereldoorlog verzorgt door de stichting Berliner Unterwelten (Berlijnse Onderwereld). De tour was zeer indrukwekkend en leerzaam en ik kan dan ook iedereen die van plan is een bezoek aan Berlijn te brengen aanraden een tour van Berliner Unterwelten - die overigens ook enkele Nederlandstalige tours geven - in hun programma op te nemen. Dat wilde ik toch even gezegd hebben :winking-face:

 

Dan de IFA zelf. Wat een spektakel! We hebben alle nieuwste producten mogen aanraken, voelen, uitproberen en ruiken. Om te beginnen met een product waar ik echt razendenthousiast over ben: The Frame.

 

The Frame is een TV en kunstwerk in een. Er was een speciale galerijopstelling om te demonstreren hoe gaaf The Frame in art mode is - en dat is héél gaaf. De kunstwerken en omgeving veranderden, waardoor je goed kon zien dat de helderheid direct wordt aangepast aan de omgeving zodat je nooit het idee hebt dat je naar een scherm zit te kijken.

Screenshot_20170914-133903.jpgScreenshot_20170914-134405.jpg

Er is een groot scala aan kunstwerken beschikbaar. Hoe gaaf is dat!

 

Verder hebben we een demonstratie gezien van de techniek in de nieuwste vaatwassers, wasmachines en steelstofzuiger.

Screenshot_20170914-135135.jpgScreenshot_20170914-135428.jpg

Ook voor de stofzuiger gold; je mag er een oppakken en een stukje stofzuigen om hem uit te proberen. Het is dat alles echt heel groots en goed geregeld was, anders zou je denken dat de IFA aan het bezuinigen was door hun bezoekers zelf te laten schoonmaken :winking-face: Maar de stofzuiger ligt goed in de hand en is prettig in gebruik, dus ik kan hem aanraden.

 

En natuurlijk hebben we de nieuwe Note8 en Gears mogen bewonderen en uitproberen. Ik had het om eerlijk te zijn niet verwacht, maar uit de Gear IconX komt echt goed geluid zetten! Verder sta ik nu te popelen om de Gear Sport in oktober bij de release te bestellen en van de Note8 is volgens mij algemeen bekend dat ik daar fan van ben. Net als van DeX:

Screenshot_20170914-140255.jpg

 

Verder was het supergezellig met de overige afdelingen van de Europese Communities, and @MargauxP - I told you I can't dance. I just hope there's no footage of it somewhere :smileyembarrassed: Just kidding, it was a blast and I hope to see you all again sometime! :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
MargauxP
Troubleshooter
Opties
haha i have no footage but you can dance ! I've seen it with my own eyes ^^
next time we will practice some rock dance steps :winking-face:

******************

Encouragez les autres utilisateurs en complimentant leurs interventions Cœur et en acceptant la solution si elle vous a aidé !

Retrouvez la charte d'utilisation de la communauté ici

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Haha, that's a deal! :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
We have footage :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Replicah
Pathfinder
Opties

Ah IFA in Berlijn... Het was helemaal top! Heel erg leuk om mijn collega's @Rohit @KevinW @BruceH @RobertS weer in levende lijve te zien. Het evenement was super groot, en we hebben een kijkje kunnen nemen in de nieuwe producten die Samsung te bieden heeft. Ik vond het persoonlijk erg indrukwekkend, van het evenement naar het ontmoeten van andere "Super Users" van de Samsung Community die verspreid zijn over heel Europa. Erg leuk om ideeën uit te wisselen, en te ontdekken wat hun kijk op de community is. 

 

Omdat mijn lieftallige collega's hierboven in grote lijnen al verteld hebben wat we gezien hebben op het evenement kan ik mij nu richten op de andere belangrijke punten:

 

 

Ik bestelde een lekker stukje vlees; krijg ik een hele pan voor mijn neus...

20170901_212845.jpg

IMG-20170902-WA0021.jpg

 

 

Ik bestelde een biertje en ik kreeg gelijk 1 liter....

20170901_204256.jpg

 

Dit kwam bij onze tafel vandaan :smileylol:

20170901_232116.jpg

 

 

Natuurlijk de Note 8 in mijn handen gehad. Mooi toestel met een prachtige Dual-Camera. 

20170902_115512.jpg

 

 

De beurs was zo ongelooflijk groot, dat ik toch nog even een kijkje ging nemen bij de vele andere stands in de hallen. Elk merk stond er wel. Onder andere: ASUS, MSI, Lenovo, Sony, Toshiba, AMD, Intel.... Noem maar op. Samsung had qua oppervlakte en uitstraling verreweg de mooiste hal. Het zag er gelikt uit!

 

Het nadeel dat de beurs zo groot is, is dat je makkelijk verdwaald. Ik ben wel een uur rond gelopen om de juiste uitgang te vinden, en de aanwijzingen op de borden zijn daar binnen heel erg verwarrend. 

 

Dan kom je dit soort figuren tegen :smileylol:

20170902_162928.jpg

 

 

 

Wij hebben gekletst met twee robot's! Deze intelligente robot's die op Wall-E lijken kunnen alle apparaten in huis bedienen met je stem. Van het open doen van de gordijnen, tot aan de temperatuur veranderen in de huiskamer. 

Hun namen zijn Shaubai, en je moet twee keer Shaubai roepen om ze te activeren. Helaas waren ze alleen te bedienen in de chinese talen. Klonk wel raar hoor, SHAUBAISHAUBAI

 

IMG-20170902-WA0018.jpg

 

 

Bij de Sony booth hadden ze camera's en schermen geplaatst op een manier alsof je door de muur heen kan kijken. Erg leuk effect, alleen had ik geen intentie om dit serieus te gebruiken. :smileylol:

 

IMG-20170902-WA0053.jpg

 

 

Al met al hebben we een geweldig weekend gehad. Alles is keurig verzorgd door Samsung; daarvoor hele grote complimenten.

 

Groetjes,

Replicah


----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
RobertS
Troubleshooter
Opties

Mijn complimenten voor je laatste foto @Replicah. Het rond het verhaal keurig af! :smileylol:


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
0 Likes