Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie Samsung S8 inruilbevestiging

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2017 09:39 AM)
1232 Weergaven
Jan
Helping Hand
Opties

Ik heb ook meegedaan aan de inruilactie en mijn achterdocht met Samsungacties kwamen wederom helaas uit.

 

Ik heb ook zo'n gevalletje met de inruilactie.

Gezien de eerdere problemen met Samsung acties had ik bij deze dus ook niet verwacht dat hetprobleemloos zou gaan en heb daarom "maar" een werkende S3 mini ingeleverd i.p.v. mijn S7.

Jammer genoeg was mijn voorgevoel juist.

 

Dit kreeg ik als melding:

Status bij aanmelden:

Werkend

Status bij verwerken:

Afwijking in ingegeven informatie gevonden

 

Reden afkeuring:

Laad niet/start niet

Toelichting:

can't boot phone

 

Nu weet ik 100% zeker dat het toestel werkend is ingeleverd en het toestel kon wel degelijk laden en starten want ik heb het toestel opgeladen en teruggezet naar fabrieksinstellingen voor verzending.

Dus de informatie is gewoon niet juist.

Nu kreeg ik €13,= voor het toestel om €100,= extra inruil te verkrijgen.

Ik heb het er maar bij gelaten omdat ik nu €100,= ontvang i.p.v. €113,=.

De voorwaarden en vragen die gesteld werden waren duidelijk. Dus wanneer het toestel niet had gewerkt dan had ik gewoon niet werkend ingegeven want het is in dit geval "maar" € 13,=. Maar het feit dat er wordt vastgesteld dat je verkeerde informatie hebt ingegeven en dus in feite gewoon voor leugenaar wordt uitgemaakt dat stoort mij.

 

Wederom een slechte ervaring met Samsungactie . (heb nog nooit een goede ervaring gehad)

 

Jan

 

 

 

 

45 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi verhaal, maar ik heb tot nu toe op alle promoties gewoon geen enkel probleem gehad... Dus moet je misschien afvragen waar he probleem dan precies ligt? Ja soms duurt het lang voordat je geld krijgt ofzo maar je krijgt het tenminste..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Jan,

 

jammer om te lezen dat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Heb je het registratienummer (TCC) voor mij? Dan kijk ik even waarom je de overige 13 euro niet krijgt. 

rsz-846676
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Hi Bruce,

 

De gevraagde code is: TCC170930142743250.

 

Dit stond geschreven in de ontvangen e-mail:

Status bij aanmelden:

Werkend

Status bij verwerken:

Afwijking in ingegeven informatie gevonden

 

Reden afkeuring:

Laad niet/start niet

Toelichting:

can't boot phone

 

Prijs bij aanmelden:

€ 13.00

*Nieuw voorgestelde prijs:

€   0.00


Extra inruilwaarde gegevens

Status bij aanmelden:

Toegewezen

Status bij verwerken:

Toegewezen

 

Extra inruilwaarde bij aanmelden:

€ 100.00

Nieuw voorgestelde prijs:

€ 100.00

 

 

Het gaat mij niet eens om de € 13,=. Daar hoef je echt de moeite niet voor te nemen. 

 

Het gaat mij om het feit, dat volgens schrijven, ik verkeerde informatie heb verstrekt en dat het toestel niet zou werken. Mijn integriteit wordt in twijfel getrokken en dat is wat mij stoort. Voor de € 13,= had ik net zo goed "niet werkend" kunnen invullen wanneer dit het geval zou zijn geweest. 

 

Ik heb een werkend en opgeladen toestel opgestuurd, accu was los bijgepakt, in de originele telefoonverpakking. Dat deze goed functioneerde weet ik zeker omdat ik het toestel moest opladen, opstarten om terug te kunnen zetten naar fabrieksinstelling en dat ging probleemloos.

 

Blijkbaar trek ik het aan, maar bij elke Samsung actie is er wel iets. Bij elk in te vullen formulier denk ik: Wat zal er nu weer volgen. Nu het bovenstaande dus weer.

 

Groeten,

 

Jan

 

 

 

 

 

 

 

BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan het me voorstellen, Jan. Ik ga er achteraan! Is ook een principekwestie. 

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik krijg het volgende terug: 

Laad niet/start niet

can't boot phone

 

Misschien heb je de fabrieksinstellingen gedaan met de lader in het apparaat, maar TCC heeft een werkend toestel nodig dat ook van de lader af werkt. Ik denk dat het zoiets is. Of is dat niet het geval?

rsz-846676
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Hi Bruce, 

 

In dit geval was hij van de lader af. Ik heb hem 's nachts opgeladen en de volgende ochtend van de lader gehaald en de reset uitgevoerd. De accu is er zelfs uitgeweest omdat er ook nog een geheugenkaart en 2e sim datacard in zat. Ik heb dit toestel in het verleden gebruikt voor bediening van de triggertrap. Ik geloof dan ook helemaal niets van de melding. Maar het zal eindigen in welles/nietes. Nogmaals het ging mij niet om de €13,=.

 

Ik heb hem dan ook laten liggen i.v.m. de €100,= restitutie.

 

In ieder geval dank voor je inspanning.

 

Jan

BruceH
Community Manager
Opties

Het wordt nu inderdaad lastig om aan te tonen dat dit niet het geval is.. Ik had je graag verder geholpen, Jan!

 

Hoe bevalt de S8 verder?

rsz-846676
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Klinkt waarschijnlijk raar maar hij ligt al al bijna 8 weken in de verzegelde  verpakking thuis. Ik ga hem niet gebruiken omdat ik het verschil van S7 naar S8 verwaarloosbaar vindt. 

Mijn beide dochters, alle 2 een A5-2016 hebben geen interesse. Dus hij kan zomaar nog maanden liggen.

 

Ik overweeg mijn S7 voor service in te sturen omdat met regelmaat de accu zeer heet wordt em mijn S7 dan in no-time leeg loopt. Dus in dat geval moet de verpakking open.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Waarom heb je hem dan gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes