Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A5 2017 laadt slecht op

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2019 06:33 PM)
1179 Weergaven
MvanZonneveld
First Poster
Opties

Mijn A5 laadt sinds enige tijd terug niet meer snel op. Ik krijg iedere keer de melding langzaam opladen en het duurt een eeuwigheid voor hij nu vol is. Ik gebruik de oplader en kabel die ik erbij kreeg. Hoe is dit op te lossen?

0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

Ja , ik heb al een hele nieuwe lader getest want mijn broer heeft net een nieuwe lader gekocht , hij heeft dezelfde gsm , het is ook een fast charger , maar hij laadt dan nog steeds niet snel op , er komt soms een melding dat ik de lader correct moet aansluiten of de lader moet gebruiken die ik bij het product heb gekregen 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan ben ik bang dat het toch komt door het contactpunt. Als er een servicepunt in de buurt is kun je het best even langsgaan. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

 Ik heb zonet gekeken en er is geen servicepunt in de buurt , kan ik nog naar ergens anders gaan om dit te laten maken?

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Wat is de aankoopdatum van je telefoon, Quinten? 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

Hey , de aankoopdatum is 2 mei 2017 

0 Likes
FelixH15
Apprentice
Opties

Heb met een tandenstoker in de oplader gezeten, er kwam veel stof uit en het snel opladen werkt weer!

Bedankt

Daniel
Moderator
Moderator
Opties

@FelixH15 Lekker bezig!

 

@Quinten2 Oei, je valt dan buiten de garantieperiode. Je kunt 'm ter reparatie aanmelden via onze ophaalservice, maar hier zullen dan wel kosten bij komen kijken. Op de website vind je alvast een indicatie van de reparatiekosten. 


---------
Moderator-signatures-v1-NL
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

Hey 

Ik heb mijn gsm bij de stofzuiger gehouden en nu laadt hij soms wel snel op , dus mischien komt het wel door stof 

0 Likes
Daniel
Moderator
Moderator
Opties

Wow! Haha, zo kan het dus ook 🤣 


---------
Moderator-signatures-v1-NL
"It's not about what you get, it's about who you're becoming."
0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

Ja haha , maar er komt wel niet altijd snel opladen te staan , na een paar keer in en uit trekken komt het er wel te staan 

0 Likes