Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A5 2017 laadt slecht op

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2018 10:24 AM)
11311 Weergaven
MvanZonneveld
First Poster
Opties

Mijn A5 laadt sinds enige tijd terug niet meer snel op. Ik krijg iedere keer de melding langzaam opladen en het duurt een eeuwigheid voor hij nu vol is. Ik gebruik de oplader en kabel die ik erbij kreeg. Hoe is dit op te lossen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi,

Kun je eens kijken of je telefoon wel goed oplaadt in de veilige modus? Het gebeurt wel eens dat een bepaalde app zoveel energie gebruikt tijdens het opladen, dat je telefoon supertraag oplaadt en daarom die melding geeft. Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 

1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Als het net zo traag gaat in de veilige stand als daarbuiten, dan is waarschijnlijk je oplader aan het tegenwerken. Je kunt in dat geval, als je nog garantie hebt, kostenloos een nieuwe aanvragen via de klantenservice.

Gaat het wel goed in de veilige modus? Dan is het hoogstwaarschijnlijk een geïnstalleerde app. Ga na welke apps je vlak voor je het probleem kreeg hebt geïnstalleerd of geüpdatet en verwijder deze één voor één om de boosdoener te vinden.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
28 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi,

Kun je eens kijken of je telefoon wel goed oplaadt in de veilige modus? Het gebeurt wel eens dat een bepaalde app zoveel energie gebruikt tijdens het opladen, dat je telefoon supertraag oplaadt en daarom die melding geeft. Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten: 

1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Als het net zo traag gaat in de veilige stand als daarbuiten, dan is waarschijnlijk je oplader aan het tegenwerken. Je kunt in dat geval, als je nog garantie hebt, kostenloos een nieuwe aanvragen via de klantenservice.

Gaat het wel goed in de veilige modus? Dan is het hoogstwaarschijnlijk een geïnstalleerde app. Ga na welke apps je vlak voor je het probleem kreeg hebt geïnstalleerd of geüpdatet en verwijder deze één voor één om de boosdoener te vinden.

kevin-sig
0 Likes
Remco44
First Poster
Opties

Dit werkte niet, in veilige modus laad die nog steeds slecht op. Het ligt ook niet aan de draad want ik heb al met meerdere draden geprobeert en het ligt ook niet aan het blokje dat in het stopcantact gaat. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Remco44, Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Ook heb ik het IMEI- en serienummer nodig + de aankoopdatum.

 

Dan vraag ik een nieuwe lader voor je aan.

rsz-846676
0 Likes
Inge74
First Poster
Opties

Ook ik heb problemen met snel laden.

Het schakelt steeds over naar langzaam laden.

Ook in veilige modus en zonder hoesje.

Kan ik nog meer proberen?

Ik hoor het graag.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Inge74 je mag mij een privéberichtje sturen met de gegevens die hierboven ook zijn gevraagd. Ik zal dan kijken of ik een nieuwe oplader voor je kan aanvragen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
FelixH15
Apprentice
Opties

Hoi,

 

Ik heb sinds een tijdje ook problemen met het snel opladen van mijn telefoon.

Het duurt super lang voordat mijn telefoon weer is opgeladen, wat ik erg vervelend vind.

Ik heb meerdere kabels gebruikt maar het probleem blijft.

Veilige modus werkt ook niet.

Wat kan ik doen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan kan het om een defect gaan bij de USB-poort. Is er vuil zichtbaar in de poort?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Quinten2
Apprentice
Opties

Hey 

Sinds vandaag laad mijn Smartphone niet meer op , ik heb het eerst schoon gemaakt met een 'stokje' dat ik normaal gebruik voor tussen mijn blokjes te poetsen (heb een nieuw 'stokje' gebruikt) , ik heb er wat stof uit kunnen doen maar aan de onderkant zie ik nog wat stof zitten waar ik niet aan kan met dat 'stokje' , daarna heb ik de veilige modus geprobeerd , 2 keer kwam er opladen te staan maar het ging meteen weer weg . Heeft iemand nog een oplossing ? 

Alvast bedankt 

Quinten

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je ook andere kabels getest?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes