Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

melding google app is gestopt Samsung J3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2017 02:14 PM)
218797 Weergaven
Rien43
First Poster
Opties

Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung J3 2016:

direct na opsterten verschijnt de melding Google-app is gestopt. na op OK (andere mogelijklheid is er niet) te tikken verdwijnt de melding om direct daarna weer te verschijnen. Vanallse inmiddels geprobeert geen success. Wie kan mij helpen??

0 Likes
Spring naar oplossing
45 Antwoorden
SaskiaR
Apprentice
Opties

Bedankt voor jouw hulp, alles doet het weer naar behoren, helemaal super!!!!!👍👏🏻👍👏🏻👍👏🏻👍👏🏻👍👏🏻👍👏🏻👍

KvZanten
First Poster
Opties

heeey, ik heb hetzelfde probleem, maar ik kan mijn gegevens niet helemaal wissen, bij de samsung play service. 

en dan doe ik google play store openen, dat gaat goed, en hij is de informatie aan het controleren, en dan krijg ik weer Google play-service is gestopt.

 

help!

Nick
MegaStar
Opties

Welke gegevens wis je precies, KvZanten? Want Samsung Play Service ben ik niet bekend mee. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Ingrid13
First Poster
Opties

Hoe is dit opgelost, bij mij werkt de oplossing niet en ik kan ook niet vinden hoe ik hier een vraag kan stellen.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Ingrid13! Bij deze heb je een vraag gesteld :winking-face: maar kan je samenvatten wat je allemaal al geprobeerd hebt en waar het fout lijkt te gaan?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Ingrid13
First Poster
Opties

ik heb bij applicatiebeheer google verwijderd en bij google play heb ik store heb ik het cache geleegd en gedwongen stoppen aangeklikt. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heb je in die stappen Google Play Services ook meegenomen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Ingrid13
First Poster
Opties

ik heb heb nu ook bij google play-service het cache geleegd en gedwongen gestopt. Maar krijg nog steeds de melding

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Jammer! Dan wil ik je graag een backup en reset aanraden. Voor de backup raad ik hierin Samsung Smart Switch aan: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/ 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
bijspul
First Poster
Opties

De mekding blijft terugkomen. De geboden oplossing werkt niet daar ik op de telefoon J3 GEEN puntjes op het scherm kan zien?krijgen

0 Likes