Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

melding google app is gestopt Samsung J3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2017 12:25 PM)
286663 Weergaven
Rien43
First Poster
Opties

Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung J3 2016:

direct na opsterten verschijnt de melding Google-app is gestopt. na op OK (andere mogelijklheid is er niet) te tikken verdwijnt de melding om direct daarna weer te verschijnen. Vanallse inmiddels geprobeert geen success. Wie kan mij helpen??

0 Likes
45 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rien43,

 

welkom op de Community!

 

Vervelend dat je last hebt van deze hardnekkige melding! Kun je naar instellingen -> Apps/Applicatiebeheer gaan -> Google -> Rechtsboven 3 puntjes -> Updates verwijderen.

 

Hoe gaat het dan? 

rsz-846676
0 Likes
wjanv
First Poster
Opties

Om mijn J3 genoemde melding gekregen; is niet weg te krijgen. Procedure in antwoord getoond, proberen te volgen, maar in Applicatiebeheer ontbreekt bij mij de rubriek  Google.  Wat te doen,  behalve reset naar fabrieksinstellingen , wat ik leiver niet doe.

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @wjanv,

 

kun je proberen via Google Play Store te zoeken naar Google en vervolgens op verwijderen te tikken. Hoe gaat het dan? 

rsz-846676
0 Likes
Jhdebirk
First Poster
Opties

Mijn samsung telefoon j3 geeft steeds aan onedrive is gestopt en daarmee whatsapp apps weg.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jhdebirk,

 

als ik het goed begrijp krijg je een pop-up met OneDrive is gestopt en vervolgens zijn al je whatsapp gesprekken weg/leeg? 

 

Als je bij Instellingen -> Apps -> OneDrive de cache leegt en de app geforceerd stopt, hoe gaat het dan?

rsz-846676
0 Likes
Oscr
First Poster
Opties

Help! Ik post hier vanwege de problemen met de j3 van mijn moeder. Enkele apps vallen uit, er kan niet meer worden ingelogged en er zijn whatsapps verdwenen.

d telefoon geeft zelf aan dat Google play services geupdate dient te worden maar deblaatste versie zit er al op.

de google play store valt na enkele seconden uit met debmelding' google play store is gestopt'

Ik heb al enkele zaken geprobeerd als de playstore wissen en herladen. Cache legen etc. Ook bevenstaande geboden gelossingen hebben niet geholpen. deze kwestie staat als opgelost gemeld. dat blijkt overigens nergens.

wie helpt mij mijn moeders telefoon repareren?

Oscar

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Oscar, dat klinkt inderdaad niet best .. Qua opslag, hoe vol zit het toestel? Het klinkt namelijk alsof deze op z'n limieten zit, daar kunnen ook issues door veroorzaakt worden. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties
Alle bovenstaande oplossingen werken niet of ik zie de geadviseede berichten niet staan. Google play start niet meer op. Hoe nu verder?
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@SaskiaR werkt het ook niet nadat je de updates hebt verwijderd via Instellingen > Apps > Google > 3 puntjes rechtsboven? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes