Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s8+ led cover werkt niet na Android update

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2017 04:01 PM)
10425 Weergaven
KwikFit
First Poster
Opties

Sinds een Android update van eergisteren werkt de LED-functie van mijn 'Samsung Galaxy S8 Plus Clear Stand View Cover' blijft het gewone screen display zichtbaar, in plaats van dat de gesloten cover overschakelt op een LED display van datum en tijd.

 

Kan dat met aanpassingen van instellingen worden opgelost?
Of moet ik telefoon of cover insturen onder garantie?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sjaaki,

 

jammer dat dat het niet heeft opgelost.

 

Kun je het eens in de veilige modus proberen? Als dat ook niet werkt is de laatste optie om het toestel te resetten. Mocht het dan nog niet werken, kun je de cover het beste bij je verkoper aanbieden of via onze ophaalservice ter reparatie aanmelden. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @KwikFit,

 

Heb je al geprobeerd om de telefoon uit de cover te halen en opnieuw te plaatsen? In veel gevallen lost dit het beschreven probleem op.

 

 


kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @KwikFit, is het nog gelukt met de instructies van Kevin?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Sjaaki
First Poster
Opties
Ik heb exact hetzelfde probleem. Nog geen oplossing? De telefoon uit de cover gehaald echter zonder resultast. Led werkt nog steeds niet.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sjaaki,

 

jammer dat dat het niet heeft opgelost.

 

Kun je het eens in de veilige modus proberen? Als dat ook niet werkt is de laatste optie om het toestel te resetten. Mocht het dan nog niet werken, kun je de cover het beste bij je verkoper aanbieden of via onze ophaalservice ter reparatie aanmelden. 

rsz-846676
0 Likes
Fabian1985
Apprentice
Opties

Ik dus ook. Na de oreo upgrade. Maar druk ik het aan doet ie het soms nog wel. Raad je aan de led cover niet op te sturen zoals ze hier aanraden. Het hoesje is nog steeds het hoesje en als je die twee weken kwijt ben en laat dan precies je telefoon kletteren.....dan heb je geen garantie want dan had je er maar een hoesje omheen moeten doen :s

0 Likes
Prinssimon
Student
Opties

Ik vind het niet normaal dat een klant een wel werkend produkt na update door de firma moet binnen doen de firma samsung moet zijn update maar herzien en verbeteren het werkt wel zolang de update niet wordt uitgevoerd dus is er niks met de cover heb getest! 

Graag uw oplossing zonder kosten voor een duur betaalde gsm en cover

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Prinssimon, als de cover niet meer werkt, kun je langs de verkoper gaan met de cover zodat ze hem kunnen omruilen, of je kunt hem via onze ophaalservice ter reparatie aanmelden. 

rsz-846676
0 Likes
Fabian1985
Apprentice
Opties

Voor een hoesje.....echt vind het wel ver gaan. Een hoesje van 20 euro die door de LED verkocht is voor 60. Dan gaat dat bij iedereen stuk na 6 maanden en mogen we hem "laten repareren" en vervolgens valt je telefoon....had u er een cover omheen meneer? .....je begrijpt mijn punt? Ik als klant (al jaar en dag) voel me gewoon bedrogen! Ik zit nog met een kapot hoesje ik ga het risico op krassen niet lopen of erger als ik mn hoesje 2 tot 4 weken kwijt ben!! Gewoon te maf voor woorden!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vandaar dat ik aangeef dat je langs je verkoper kunt gaan of gebruik kunt maken van de ophaalservice. Snelste is natuurlijk de verkoper, dan kunnen ze hem ter plekke omruilen.

rsz-846676
0 Likes