Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS signaal verloren - Samsung S9 en Google maps

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2019 01:34 PM)
6778 Weergaven
JokeV
Explorer
Opties

Ik heb sinds deze week een S9, zodra ik google maps ga gebruiken begint deze prima tot mijn scherm uit gaat van het toestel dan verliest deze het gps signaal, je kan hem dan weer aanzetten maar dat is de bedoeling niet tijdens het rijden. En zodra die dan weer uitgaat moet je hem elke keer weer aanzetten. Ik gebruik maps in combinatie met android auto. Hiervoor had ik een S7 en daar had ik nooit problemen mee met dezelfde apps?

 

Ik heb 2 updates gehad en geinstalleerd toen ik deze gekocht heb. Ik hoop dat iemand hier de tip heeft voor me dat het wel goed werkt.

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JokeV
Explorer
Opties

Dan hou ik het daar wel op, ben al blij dat de navigatie nu wel werkt. Bedankt voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
JokeV
Explorer
Opties

ls ik dat doe dan sluit AA meteen weer af, is dus geen optie.

Ik heb nu via bixby een command aangemaakt voor AA.

Kijken of dat werkt als ik in de auto ga.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Als je Android Auto aan hebt staan en jouw auto herkent de app, krijg je dan het zwarte scherm met 'Android Auto' op jouw telefoon?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Ja dat gebeurd wel maar zodra mijn hele scherm uitgaat dan verliest het mijn gps signaal. Ik ben wel weer bezig geweest met instellingen, deze ga ik vanmiddag even testen en kijken wat die dan doet.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Laat maar weten! Ik gebruik zelf toevallig ook Android Auto, maar op een S8 (Android 8.1) waar het wél goed op werkt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Het werkte nu gelukkig wel, geen idee welke instelling het was . Alleen de Google assistent werkt nu nog niet hierop. Wat kan het toch verschillen per telefoon,  op mijn s7 deed alles het ook gewoon meteen .

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Werkt het wel als je op het microfoontje drukt, dus niet door 'Hey Google' te roepen?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
LNDN91
Pioneer
Opties

Had je toevallig de batterijbesparingsstand aan staan?

0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Ja dan werkt het zonder ok google te zeggen. Ok Google werkt wel als die niet is aangesloten op Android auto, stand alone noemen ze dacht ik.  

0 Likes
JokeV
Explorer
Opties
Mijn bespaarstand staat uit. Mijn scherm heb ik al niet voluit staan en gebruik regelmatig het opschonen.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik moet eerlijk zeggen dat 'Hey Google' bij mij ook vaak niet werkt, zeker als ik media aan het afspelen .. Ik denk dat dit meer ligt bij de app zelf. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes