Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding icoontje Samsung Cloud wil niet uitschakelen.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2019 12:14 AM)
6816 Weergaven
Kim136
First Poster
Opties

Samsung Cloud meldt steeds dmv een icoontje dat ik een nieuw album toegevoegd heb als ik een foto/screenshot gemaakt heb. Ondanks dat meldingen uit staat. Gecontroleerd.

Ik heb Samsung Cloud ook nooit bewust geactiveerd. Hij doet dit nu een aantal dagen.

Hoe krijg ik dit weg op mijn S7?

 

Dank je wel! 

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Apps > Gallerij > Instellingen > Synchroniseren met Samsung Cloud >uitschakelen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Kim136
First Poster
Opties

Dank.
Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel. 
Het synchroniseren mag best aan blijven, kan handig zijn in geval van een crash.
Maar dat vervelende, storende, steeds terug verschijnende icoontje wil ik niet meer zien. 
Hoe doe ik dat? Volgens mij is dat een melding. En die staat uit.
Of is het geen melding, maar heet dat anders? Hoe dan ook, ik wil er van af, van dat icoontje dat steeds verschijnt.
Nog andere tips?

Bedankt!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Kim, ik raad je aan om voor backup van foto's en video's Google Foto's te gebruiken. Deze stel je in op hoge kwaliteit en je hebt onbeperkt back-up! Samsung cloud zou ik uitschakelen. Die is namelijk ook niet onbeperkt, het geheugen van je cloud kan je beter gebruiken voor de cloud backup van je toestel zelf.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Leonie23
First Poster
Opties

Hoi Kim,

snap wat je bedoelt, hier ook ineens samsung cloud op telefoon en na iedere foto die ik maak die melding. En het ergste vind ik nog het geluidje van de melding. Krijg het er niet af.

Kan bij app meldingen in instellingen alleen maar kiezen voor “op vergrendelscherm” en dan geen meldingen weergeven.

bij andere apps kan ik kiezen voor “meldingen toestaan” 

 

iemand enig idee hoe ik dit geluid (en liefst ook de melding) weg kan krijgen?

 

groeten Leonie

0 Likes