Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vraag over tabbladengroepen in Samsung Internet

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
77 Weergaven
ClaudiaBliss
Explorer
Opties
Kun je ook achteraf tabbladen in en groep met tabbladen slepen? 
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Ja, dat lukt prima op mijn S23U.

Wanneer je het tabblad met 'tap and hold' selecteert kun je het naar de groep slepen (op tabblad drukken en vasthouden en slepen). Je ziet de rand van de groep oplichten wanneer je 'm kunt loslaten. (Zie bijlage 1)

Wanneer je het tabblad 'gewoon' selecteert door er even wat langer op te drukken en dan los te laten krijg je ook de opties 'verplaatsen' en '+ groep' waarmee je de het tabblad naar believen kunt verplaatsen of aan (andere )groep toe te voegen (Zie bijlage 2)1715504168112.jpg1715504168123.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Ja, dat lukt prima op mijn S23U.

Wanneer je het tabblad met 'tap and hold' selecteert kun je het naar de groep slepen (op tabblad drukken en vasthouden en slepen). Je ziet de rand van de groep oplichten wanneer je 'm kunt loslaten. (Zie bijlage 1)

Wanneer je het tabblad 'gewoon' selecteert door er even wat langer op te drukken en dan los te laten krijg je ook de opties 'verplaatsen' en '+ groep' waarmee je de het tabblad naar believen kunt verplaatsen of aan (andere )groep toe te voegen (Zie bijlage 2)1715504168112.jpg1715504168123.jpg
ClaudiaBliss
Explorer
Opties
Ah ik zie het inderdaad. Heel erg bedankt! Misschien ruil ik Brave wel in voor Samsungs browser. Het werkt allemaal prima.