Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv melding op gsm laten geven

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
88 Weergaven
KenSmets
Journeyman
Opties

Weet er soms iemand hoe je kan instellen dat je een streaming dienst afspeelt op tv, je melding op je gsm krijgt en deze via gsm ook kan bedienen?

We hebben hier 2 smartphones die draaien op dezelfde versie: ONE UI 6 / ANDROID 14. De ene gsm geeft dit allemaal mooi weer en de andere niet. Echter kan ik nergens de instellingen vinden om dit ook op de 2de gsm te krijgen.

De Samsung A14 geeft dit mooi weer en op de S22+ krijg ik de melding er niet op.

Heeft iemand een idee waar ik dit ook kan instellen op de S22+?

Screenshot_20240507_084004_One UI Home.jpg

Screenshot_20240507_084325_Gallery.jpg

4 Antwoorden
Chrissy-quoter
Navigator
Opties
Misschien staat het bij de instellingen van de desbetreffende streamings dienst?
0 Likes
KenSmets
Journeyman
Opties

Daar had ik inderdaad nog niet gekeken, maar helaas 😒. Ik heb het bij alle streamingdiensten die ik heb nagekeken, inclusief youtube, maar ik kan nergens iets vinden.

Chrissy-quoter
Navigator
Opties
Wat vreemd toch. En als je de twee phones eens naast elkaar legt en alle instellingen met elkaar vergelijkt? Misschien dat er net iets anders aan of juist uit staat. Ik hoop voor je dat je eruit komt 👍🏻
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KenSmets,

 

Bedankt voor jouw bericht. Zijn beide toestellen up-to-date en is de A14 ooit verbonden aan de televisie van de Smart Things app? Zie ook e.v. de onderstaande app om jouw S22+ te gebruiken als afstandsbediening. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

https://bit.ly/4dBEuvx

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes