Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm S9 niet zichtbaar meer. Hoe bevestigen dat gegevens overgezet worden naar pc /nw mobiel

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2022 10:41 AM)
378 Weergaven
Jes267
First Poster
Opties

Hoi Samsungers!

Ineens is mijn scherm zwart geworden (met een mini groen streepje bovenaan). Ook na enkele dagen rust geven enz blijft het scherm op zwart. Appjes enz hoor ik wel binnenkomen maar ik kan dus niets zien.

Ik wilde mijn gegevens overzetten naar pc. Dit probeerde ik via 'vind mijn mobiel'. Enkele dingen zijn nu gesynchroniseerd schijnbaar, bv agenda. Samsung notes kon echter bv niet gesynchroniseerd worden terwijl ik deze heel belangrijk vind. Verder bleef er bij de andere onderwerpen steeds staan: 'back-up maken' en zag ik een beweging (zoals een zandloper) dat hij idd bezig was met de back-up. Maar verder veranderde er niets, ook niet na 2 uur en toen heb ik het geannuleerd. >> Duurt dit altijd zo lang? en Waar staan de gegevens die wel gesynchroniseerd zijn nu?

Via de micro sd uit mijn mobiel heb ik wel de foto's die ik zelf gemaakt heb kunnen overzetten op pc. Maar alle andere whatsapp foto's had ik kennelijk niet op de sd laten plaatsen helaas.

Daarna probeerde ik via smart switch de gegevens over te zetten. Dit werkt echter alleen als ik een bevestiging geef via mijn mobiel, via 2 staps verificatie, maar dat kan niet. >> Hoe kan ik dit omzeilen / is er een andere oplossing voor?

Ik heb zojuist een nieuw member account aangemaakt om deze tekst te kunnen plaatsen; van het samsung account dat ik voor de mobiel gemaakt heb weet ik de inloggegevens niet meer.

Ik sta op de mobiel ingelogd via mail gmail account.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Tussendoor in vetgedrukte letters stonden mijn belangrijkste vragen al.
Ik ga zo alvast naar de shop voor een nieuwe mobiel.

Veel dank voor het meedenken.

Groetjes Jes

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Je zou kunnen proberen om via een Dex station toch bij je gegevens te komen en het te backuppen.

Als laatste optie zou ik bij een repairshop een ander display er tijdelijk op laten zetten zodat je je data kan overzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jes267
First Poster
Opties

He Patrick, dank voor je snelle reactie. Ik zie dat een Dex station 150 euro is. En een nieuw display  250 euro.

Dit zijn te heftige stappen voor dit probleem hoop ik.

Ik hoop op nog wat reacties op de vragen die ik stelde eigenlijk.

 

 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Er zijn niet echt andere opties. Het is gewoon heel vervelend dat dit is gebeurd. Als je bij een repair shop er tijdelijk een ander scherm aan laat hangen dan zou dit niet zo duur moeten zijn. Kwestie van oude scherm eraf, nieuw scherm er tijdelijk aan > verbinden met laptop en even overkopieren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jes267
First Poster
Opties

Maar het lijkt toch of ik via 'vind mijn mobiel' wel contact kan maken en kan back-uppen / synchroniseren. Alleen dat back-uppen lijkt te haperen. Duurt het altijd zo lang?

En kan ik zorgen dat 2 staps verificatie met mijn gmail gedaan kan worden? Daarmee ben ik ingelogd in mijn mobiel.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Voor deze stappen heb je het scherm nodig om te bevestigen, althans zo gaat dat meestal.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jes267
First Poster
Opties

bah echt naar al die beveiliging enzo 😞

Ik heb dit kabeltje besteld, wie weet is dat nog een mogelijkheid: USB C naar HDMI

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat wil je bereiken dan met usb c naar hdmi? 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jes267
First Poster
Opties

Ik wil kijken of ik het scherm nog zichtbaar kan maken op pc

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik wens je veel succes, ik hoop dat het je lukt.

 

 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes