Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel problemen met de Eco bubble 7 kg

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2017 08:28 PM)
38182 Weergaven
Desiree_Braat
First Poster
Opties

Sinds vandaag doet de wasmachine het niet meer. Hij wilt niet centrifugeren. Wanneer de motor begint te "zoemen", dan "schud" de trommel met een soort " bonk"-geluid, waarna de machine weer gaat pompen en vervolgens niets meer doet. Ik kan de trommel handmatig draaien en heb de machine gekalibreerd. Ook hebben we de aandrijfriem gecontroleerd en de aan/afvoer gechecked. Met de app ook nog geprobeerd een smart check uit te voeren maar geeft aan " geen fout"  te hebben.

 

We hebben hem 7 november 2015 online gekocht. Kan er een monteur snel langskomen? Gezien de kersverse gezinsuitbreiding is er hoge nood. 

0 Likes
Spring naar oplossing
88 Antwoorden
Piraat
First Poster
Opties

Heb je de bron waar Samsung dit meldt? Zou dit graag met mijn eigne ogen zien :smiling-face:

0 Likes
Piraat
First Poster
Opties
Kan je mij tonen waar Samsung zijn fout toegeeft?
0 Likes
Cama
Journeyman
Opties

Hallo, kan je me tonen waar Samsung dit toegeeft dat het hun fout is? Het is sowieso wel duidelijk als je de printplaat moet vervangen om het probleem te verhelpen dat het een fabricagefout van Samsung is.

Groet,

0 Likes
InekeS60
First Poster
Opties

Hallo,

 

Het gaat inderdaad om de printplaat. De problemen hiermee en het feit dat het een fabricagefout is regelmatig terug te vinden in de posts over dit probleem. 

 

Gr.,

0 Likes
Hardeman
First Poster
Opties

Hier het zelfde probleem hij maakt ze programma niet af stopt bij centrifugeren. Dan wil die wel maar hij krijgt gern gang kleine stootjes. Ik heb gelezen dat het de print is ga hem ervan het weekend uit halen. Begreep ook dat de soldering in de siliconen zit deze kun je weg snijden en daarna de soldering maken. Terug plaatsen en draaien. Het is te gek voor woorden na 2,5 jaar maar je krijgt niks van samsung 

0 Likes
Erwin1972
First Poster
Opties
Heb je de losse onderdelen gevonden ze er in te bouwen? Ik heb er een nieuwe plaat in gebouwd ik zie toch nog steeds de rare beweging, de machine maakt wel het programma af.
0 Likes
984Lina
First Poster
Opties

Dag allemaal, 

 

Hier zelfde probleem, tijdens een wasbeurt blijft m'n trommel haperen precies. 3E code eens gezien op display alle stappen overlopen en foutcode verdween maar helaas wassen lukt niet. Vandaag proberen centrifugeren en dit lukte vandaag wel en trommel draaide volledig rond zoals het moet zijn. Erna eens proberen wassen en terug bleef m'n wasbeurt haperen. Wast enkele minuten zogezegd. Wat mankeert er 😔🙄

0 Likes
Cama
Journeyman
Opties

@984Lina 

@Desiree_Braat 

@Erwin1972 

@Hardeman 

@InekeS60 

Hallo,

 

Mijn wasmachine ligt ondertussen op het stort.

Dus, nee, er is niets aan te doen. Het probleem ligt bij Samsung, een fabrieksfout.

 

Groet,

0 Likes
Frank96
First Poster
Opties

Goedemiddag,

 

Heb hetzelfde probleem met mijn Samsung wasmachine type WF70F5E5P4W/EN,

net gebeld met Samsung, maar een monteur kost (minimaal) € 200,-

en de grote sticker op de wasmachine met 10 jaar garantie is alleen voor de motor... 

Uiteindelijk advies was om een nieuwe wasmachine bij het Samsung portaal te kopen,

maar als ik alle opmerkingen hier zo lees kan ik beter voor de MIele gaan.

 

Schrale troost dat ik niet de enige ben met dit probleem.

 

Grt, Frank.

0 Likes
Franco7019
First Poster
Opties

Hallo,

Wij hebben exact dezelfde problemen met onze wasmachine en ook twee weken nadat de garantie was verlopen begonnen deze. Ik snap niet dat Samsung zelf niets aan dit probleem doet , auto's worden zelfs jaren later nog teruggeroepen en

dan op hun kosten gerepareerd. Ik weet in ieder geval dat ik hierna geen Samsung meer wil . Dus Samsung kom op en probeer mij en

vele anderen te overtuigen

om toch weer een Samsung aan

te schaffen.

0 Likes