Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Smart App Wasmachine vraagje..

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2018 12:49 PM)
300 Weergaven
Mijan87
First Poster
Opties

Ik heb deze vraag ook via de klantenservie gesteld, maar daar konden ze me geen antwoord geven.
Ik vraag mezelf af of het mogelijk is om de wasmachine aan/uit te zetten (dus als hij helemaal uit staat, de stroom er op zetten). via de app. Ik weet dat het met mijn TV niet mogelijk is, dan moet ik hem eerst handmatig aanzetten en dan pas kan ik de app genbruiken. Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SteefR1
Journeyman
Opties

Uitzetten via de app zou kunnen, maar aanzetten niet. De wasmachine moet immers stroom hebben om verbinding te kunnen maken met je netwerk zodat je 'm met je telefoon kunt bedienen. Dus zonder stroom geen bediening op afstand.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
SteefR1
Journeyman
Opties

Uitzetten via de app zou kunnen, maar aanzetten niet. De wasmachine moet immers stroom hebben om verbinding te kunnen maken met je netwerk zodat je 'm met je telefoon kunt bedienen. Dus zonder stroom geen bediening op afstand.

Mijan87
First Poster
Opties

Oke, dus via de app is hij we uit te zetten. Is het ook mogelijk om hem via IFTTT uit te zetten?

0 Likes
SteefR1
Journeyman
Opties
Of hij via de app uit te zetten is moet je in de app controleren, ik bedoelde dat het in principe met een app zou moeten kunnen. Via IFTTT kan het niet (zie https://ifttt.com/SamsungWasher) , tenzij je een IFTTT stopcontact hebt waar je wasmachine op is aangesloten.
0 Likes