Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inductie kookplaat NZ64N9777GK

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2018 07:15 PM)
246 Weergaven
TomR87
First Poster
Opties

Hoi,

 

Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe keuken laten plaatsen .

Er zit een inductie kookplaat van Samsung in versie NZ64N9777GK samen met een dampkap versie NK36N9804VB

 

Nu wilde ik de kookplaat eerst verbinden met de wifi router van telenet.

maar om een of andere reden wilt dit niet lukken heeft hier iemand ervaring mee ?

0 Likes
70 Antwoorden
TomR87
First Poster
Opties

Vandaag is de technieker weer langs heeft een paar testen gedaan en een andere printplaat er in gestoken en het werkte nog niet naar gehoren. 

Ze zouden mij bellen voor een oplossing grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Tom! Ik zat al vol spanning af te wachten hoe het met de reparatie ging. Toch jammer om te horen dat we er nu nog niet zijn.. Maar ik zie in het systeem van CE Repair dat men er druk mee bezig is een oplossing aan te bieden. Ik hoop dat die snel aangeboden wordt, in de tussentijd was ik nog benieuwd naar het volgende: naast dat het verbinden met een smartphone niet werkt, bevalt de kookplaat verder wel goed?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Ik hoop inderdaad ook dat de goede oplossing zich snel zal aanbieden. Voor de rest is het een prima kookplaat. Kan veel opstellingen. Het feit dat het een inductie plaat is is hij heel erg snel. De indirecte led verlichting tegen een kookpot is heel mooi. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat is ontzettend fijn om te horen :smiling-face: ik vond het ook een erg toffe feature toen ik hier een presentatie over kreeg, die vlammetjes langs de pan, helemaal als je hiervoor op gas kookte is het een perfecte overstap. Maar ik hoef 'm je niet meer te verkopen natuurlijk :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: Hou me alsjeblieft op de hoogte van wat hier het vervolg op is en mocht het je te lang duren kan je me altijd aanporren voor een tussentijdse status update.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Goedenavond.... Weet u al iets meer over wat CE repair heeft beslist en wat er dan gaat volgen. 

Grtz

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Goedenavond. Weet al iets meer over wat er met de kookplaat zou gaan gebeuren. Grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Tom! Ik heb net je dossier er weer bij gepakt en zie dat er 6 december contact met je is opgenomen vanuit het team dat over omruilingen gaat. Meer dan "dat er contact is opgenomen" heb ik echter niet staan, en dat er nog een email gestuurd zou worden ter bevestiging van dat gesprek. Wat is er toen precies besproken?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Het ging er over dat de kookplaat niet te herstellen was en dat ze een nieuwe kwamen zetten. Dat ze hem komen aansluiten en zorgen dat hij helemaal werkt. 

 

Grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor de toelichting! Ben ik ook weer op de hoogte.. Ik zou net een heel verhaal typen dat ik nog niet meer info heb dan dat, maar als ik nu je dossier erbij pak zie ik dat er inmiddels een nieuwe mail is gestuurd met een voorstel voor een omruiling! Of is dit dezelfde mail waar je het in je laatste bericht over had? Recentere info dan dit heb ik nog niet namelijk.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Gisteren na dat ik jou om een update vroeg heb ik hun pas de eerste mail gehad over de omruiling. Daarvoor is er enkel 1 maal telefonisch contact geweest.

Grtz

0 Likes