Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inductie kookplaat NZ64N9777GK

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2018 01:30 PM)
2980 Weergaven
TomR87
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe keuken laten plaatsen .

Er zit een inductie kookplaat van Samsung in versie NZ64N9777GK samen met een dampkap versie NK36N9804VB

Nu wilde ik de kookplaat eerst verbinden met de wifi router van telenet.

maar om een of andere reden wilt dit niet lukken heeft hier iemand ervaring mee ?

0 Likes
70 Antwoorden
TomR87
First Poster
Opties

Ik wacht het af.... Danku grtz

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Beste, ik heb tot op heden nog altijd niks gehoord van wanneer ze de kookplaat komen vervangen. 

Graag had ik hier zo snel mogelijk iets van geweten  

Grtz

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Tom! 4 januari kreeg ik door dat jouw kookplaat bij CE-repair lag en dat zij zouden bellen, dit klopt dus niet?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Ik heb tot op heden niet nog geen telefoon gehad van CE Repair over de plaatsing. Grtz

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

De 4de januari. Maar hij zij mij dat ze mij nog gingen terug bellen omdat ze niet wisten waar de kookplaat zich bevind. Maar wanneer nu de plaatsing gaat gebeuren daar heb ik nog geen telefoon over gehad. Grtz

0 Likes
LeonBlij
Apprentice
Opties

Beste Tom.

wat heeft u een geduld.

Mijn kookplaat is ook defect geleverd (wifi doet het ook niet) maar ook de tiptoetsen niet.

ik wens u veel succes met de garantie claim.

leon

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Ja ze zijn gisteren en vandaag ook langs geweest. Gisteren met de "nieuwe kookplaat" met een poging er bij om hem aan te sluiten. En vandaag zijn ze weer langs geweest om hem dan effectief aan te sluiten. Maar toen bleek dat wel de wifi dan ging maar te tiptoetsen in 90% van de tijd niet. Dus ik denk dat ze in het kort nog eens langs komen met weer een andere kookplaat. Hopelijk met iets meer succes. Want deze situatie is verre van professioneel. 

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Goedeavond, weten jullie inmiddels iets meer over wat er met de kookplaat moet gebeuren?

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Goedeavond, normaal kwam Samsung afgelopen donderdag een herstelling doen maar er is niemand langs gekomen. Kunnen jullie eens kijken waar dit weeral is mis gegaan. Ik probeerde donderdag en vrijdag zelf contact op te nemen ik liet een bericht achter maar kreeg geen reactie. En op de onderstaande foto ziet u iets heel anders wat niet klopt. Graag uw menig hierover Screenshot_20190202-180549.jpg

0 Likes