Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inductie kookplaat NZ64N9777GK

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2018 01:30 PM)
2251 Weergaven
TomR87
First Poster
Opties

Hoi,

 

Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe keuken laten plaatsen .

Er zit een inductie kookplaat van Samsung in versie NZ64N9777GK samen met een dampkap versie NK36N9804VB

 

Nu wilde ik de kookplaat eerst verbinden met de wifi router van telenet.

maar om een of andere reden wilt dit niet lukken heeft hier iemand ervaring mee ?

0 Likes
70 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Die email met het omruilvoorstel met model en al erin is vanmiddag verstuurd, ik raad dan ook aan om op deze email te reageren als je hiermee akkoord gaat (of niet). Dan zal de desbetreffende afdeling zorgen dat je 'm zo snel mogelijk thuis hebt.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

De reactie is al gestuurd. Dus dat zal wel goed komen. Ik hoop dat de volgende kookplaat naar behoren werkt.

Grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Top, ik hoor het graag als het allemaal rond is of dit keer alles functioneert zoals het hoort :smiling-face: en zo niet, is natuurlijk minder leuk om te horen, maar dan weet je me ook te vinden en zal ik net zo hard voor je aan de slag om je alsnog tevreden te stellen :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Mooi. Laten we allemaal hopen op een goede afloop. Goede avond nog. :smiling-face:

0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Beste, ik wilde even informeren of de mensen van CE Repair al iets meer wisten van de kookplaat want het zou normaal 5 a 10 werkdagen duren eer ik er iets van zou horen. Maar ik heb tot op heden nog niks gehoord. Grts

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Tom! Ik zie bij CE Repair het volgende in hun systeem staan:

 

Monteur: Vatche Okmez

Gepland: 27-12-2018

 

Dus men lijkt er echt wel iets mee van plan te zijn, maar ik zal voor de zekerheid een verzoek sturen dat ze je nog verder op de hoogte houden.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Goeiemorgen. We zijn vandaag 29 december en ik heb de mensen van CE repair hier nog niet gezien om de kookplaat te vervangen. Wilt u dit voor mij even nakijken wat er mis gaat.

Grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

En daar is verder geen contact over opgenomen?? Want als ik nu bij CE Repair kijk zie ik dezelfde monteur nog staan, maar de datum staat op 2-1-2019. Dit was je niet bekend?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TomR87
First Poster
Opties

Klopt dat is mij bekend maar dat gaat over de oven. Niet over de kookplaat  Grtz

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Och.. Wat stom. Ik ben bang dat mijn vorige bericht dan ook over de oven ging. Wat de kookplaat betreft heb ik een opdracht tot omruiling in m'n systeem staan, daar ben ik nu achteraan gegaan en door de feestdagen lijkt het proces toch wat vertraging opgelopen te hebben. Qua status ziet het er echter uit dat je hier 1 dezer dagen bericht over kunt ontvangen van het reparatie centrum. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes