Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung s9+ gaat niet meer aan!

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2018 11:49 PM)
748 Weergaven
Gasainicole
Apprentice
Opties

vandaag is mijn telefoon in de wasbak gevallen. Ik kreeg de melding dat er water in de telefoon was, heb hem met een droge doek droog gemaakt, kon hem normaal gebruiken. Na een tijdje is die zomaar uitgevallen. Toen weer aan gegaan maar de scherm was helemaal zwart, ik heb hem in de lader gezet en toen begon die te piepen dus heb hem heel snel van de lader gehaald. Ik begrijp dus niet waarom hij het niet meer doet. Heb zelf op de samsung site gelezen dat de toestel onder het water gebruikt kan worden, mijne valt maar ff in de wasbak en doet het dus niet meer 😥.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ai, dat is erg zuur! 😞 Waarschijnlijk was er ergens schade aan het toestel waardoor het water van de wasbak in het toestel kon komen. Eenmaal in het toestel kan het dan permanente schade aanrichten aan de elektrische componenten.

 

Gelukkig zijn de Samsung-telefoons verder goed beschermd, als dat niet zo was geweest had je zomaar een heftige schok kunnen krijgen toen je de oplader er in deed! Even een tip voor de volgende keer: geen elektrische apparaten in het stopcontact steken die recent nat zijn geweest. In dit geval is hooguit de schade die er was verergert, maar het kan ook heel gevaarlijk zijn.

 

Hier kun je informatie vinden over reparatie van je telefoon: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ai, dat is erg zuur! 😞 Waarschijnlijk was er ergens schade aan het toestel waardoor het water van de wasbak in het toestel kon komen. Eenmaal in het toestel kan het dan permanente schade aanrichten aan de elektrische componenten.

 

Gelukkig zijn de Samsung-telefoons verder goed beschermd, als dat niet zo was geweest had je zomaar een heftige schok kunnen krijgen toen je de oplader er in deed! Even een tip voor de volgende keer: geen elektrische apparaten in het stopcontact steken die recent nat zijn geweest. In dit geval is hooguit de schade die er was verergert, maar het kan ook heel gevaarlijk zijn.

 

Hier kun je informatie vinden over reparatie van je telefoon: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...


kevin-sig
Gasainicole
Apprentice
Opties

de oplader deed ik in toen de toestel al helemaal droog was,  maarhet betekent dus dat ik mijn telefoon naar een van de sasmung store moet  sturen zodat ze die kunnen maken?

en het valt zeker niet onder de garantie?

PS: ik heb wel een nieuwe scherm laten zetten (wel origineel). 

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Over het algemeen valt waterschade inderdaad niet onder de garantie, maar als je bij een Samsung Store het nieuwe scherm heb laten zetten zou je terug kunnen gaan en laten onderzoeken of dit onder de garantie van de reparatie valt (drie maanden garantie op uitgevoerde reparaties). De kans is niet heel groot dat het komt door de reparatie van je scherm bij een Servicepunt, maar voor je garantie is een kleine kans beter dan geen kans zou ik zeggen.

kevin-sig
0 Likes
Gasainicole
Apprentice
Opties
ah bedankt voor je snelle reactie! (y)
0 Likes
Pedro 1
First Poster
Opties

Heb een samsung die bij het opladen laat zien hoe vol van het stroom af zwart scherm

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Pedro 1,

Ik weet niet helemaal zeker of ik begrijp wat je bedoelt. Kun je je vraag verduidelijken?


kevin-sig
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Pedro 1,

 

Welkom op de Samsung Community!

 

Is het al gelukt of heb je nog hulp nodig hierbij? Zo ja zien we het antwoord op de vraag van @KevinW graag tegemoet 🙏

 

Groeten,

Tessa

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes