Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Galaxy s9

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2018 03:45 PM)
49281 Weergaven
Mika151
Journeyman
Opties

ik heb sinds de 28e een Galaxy s9 aangeschaft. Alleen heb ik het gevoel dat de batterij snel leeg gaat en het toestel ook warm wordt. Er gaat zo'n 15% per uur af, ik haal de dag niet uit.

Iemand een Idee hierover?

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mika151
Journeyman
Opties

ter info in standby verbruikt hij zo'n 2% per uur zonder wifi of 4g aan te staan hebben.

De tips van  https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-tablet-of-smartphone-snel-leeg...

werken tot op heden nog niet 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
26 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Mika, welkom op de Samsung Community!

 

Zou je, wanneer de batterij al wat leger is, een screenshot kunnen posten van de Instellingen >> Apparaatonderhoud >> Batterij >> Batterijverbruik (of 'Hi Bixby, check my battery usage')? Zo kunnen we met je meedenken. En hoe gebruik je je S9? Draai je veel zware apps of games, of valt dit wel mee?


kevin-sig
Mika151
Journeyman
Opties

Screenshot_20180503-162031_Settings.jpg

 

Hallo Kevin

 

ik game niet/nauwelijks op mijn galaxy s9.

Dit is een screenshot op het moment dat mijn samsung 70% batterij resterend heeft. Hopelijk kun je hier wat mee.

 

0 Likes
Oplossing
Mika151
Journeyman
Opties

ter info in standby verbruikt hij zo'n 2% per uur zonder wifi of 4g aan te staan hebben.

De tips van  https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-tablet-of-smartphone-snel-leeg...

werken tot op heden nog niet 

 

 

0 Likes
Mika151
Journeyman
Opties

mijn s9 verbruikt in standby 1% per 6 min volgens mij is dit ook erg veel.

 

sorry voor de spam 😅, misschien is dit waardevol voor een oplossing

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Mika,

 

Sorry voor mijn verlate reactie!

 

Ik zie dat je scherm bovenaan de lijst met grootste batterijverbruikers staat. Dat hoort ook, je scherm hoort - tenzij je zware apps draait - by far bovenaan te staan. Om het verbruik van je scherm te verminderen kun je de helderheid aanpassen en via Instellingen >> Display >> Schermresolutie de resolutie op zijn laagst zetten. Tenzij je filmpjes of iets dergelijks gaat kijken, zul je het verschil niet merken, maar het is beter voor de batterij. Zodra je filmpjes wilt kijken kun je de resolutie uiteraard weer omhoog aanpassen via dezelfde instellingen, of door de prestatiestand te activeren.

 

Verder zie ik in je notificatiebalk dat je een soort batterytracker gebruikt. Ik raad je aan om deze eens uit te schakelen. Vaak hebben deze ook optimalisatiestand, en die kan een conflict opleveren met de optimalisatie van Android zelf. Hierdoor kan zo'n app er juist voor zorgen dat je meer batterij gaat verbruiken.

 

Verder zie ik dat Chrome ook best veel verbruikt heeft. Al kan dit ook van gewoon gebruik afkomstig zijn en hoeft het dus niets te betekenen, raad ik je aan na gebruik Chrome af te sluiten door te linksonder je recente apps te openen (of rechtsonder als je dit hebt aangepast) en hier Chrome weg te vegen. Zo kan een tabblad in ieder geval niet in het geheugen blijven hangen en energie blijven gebruiken.

 

Hopelijk kom je met deze tips weer wat verder. Let me know! :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
Mika151
Journeyman
Opties

Hallo,

 

De batterij applicatie heb ik gedownload om te kijken hoelang ik op een accu kan doen sinds hij zo snel leeg gaat, inmiddels weer verwijderd.

 

Het scherm staat al op HD+, Chrome werkt nu alleen nog op de voorgrond maar verlengt de duur niet/nauwelijks.

Bedankt voor de tips

0 Likes
Yilmaz7
First Poster
Opties

Hier precies hetzelfde gedoe met de batterij. Mn s7 ging langer;) en doe dezelfde dingen op mn s9.

Hoe kan dit?

Groetjes yilmaz

peter1250
Student
Opties

ER STAAT IS OPGELOST!

 

Er is niets opgelost.

De acu is te zwak.

Alle testen wijzen dat uit!

Er gewoon opgelost bij zetten lost het probleem niet op.

 

Ik zat uit te kijken naar de S6.

Waarschijnlijk gaat het toch de Huawei P  pro worden.

Die houdt het een dag vol.

Misschien over n jaartje Een wat zwaardere accu? Of zullen ze gewoon hopen dat men de testen niet zal lezen?

 

peter1250
Student
Opties

Bedoel natuurluuk de S9

0 Likes