Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung internet stopt steeds op de Galaxy Tab S9

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 06:41 AM)
810 Weergaven
Emstelon
Explorer
Opties
Sinds vanmorgen stopt Samsung Internet steeds op mijn tablet. Weet momenteel niet dit opgelost kan worden. Iemand?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Emstelon
Explorer
Opties
Had ik al gedaan. Leverde niks op. Maar ik heb het gelukkig al kunnen oplossen. Soft reset leverde niks op. Maar ik zag nog net dat laatste pagina op internet iets van LinkedIn was. Echter kon ik eerst niet op het kruisje klikken om af te sluiten, aangezien internet snel stopte. Uiteindelijk heb ik 3 of 4 pagina's van LinkedIn snel weg kunnen klikken en nu werkt het weer goed👍🙋

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
jevani
Pioneer
Opties
Hoi, Is de samsung internet browser up-to-date?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar instellingen telefoon > apps > samsung internet > opslag > gegevens wissen. Dit zou moeten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Emstelon
Explorer
Opties
Is up to date. Maar ik heb het gelukkig al kunnen oplossen. Soft reset leverde niks op. Maar ik zag nog net dat laatste pagina op internet iets van LinkedIn was. Echter kon ik eerst niet op het kruisje klikken om af te sluiten, aangezien internet snel stopte. Uiteindelijk heb ik 3 of 4 pagina's van LinkedIn snel weg kunnen klikken en nu werkt het weer goed👍🙋
0 Likes
Oplossing
Emstelon
Explorer
Opties
Had ik al gedaan. Leverde niks op. Maar ik heb het gelukkig al kunnen oplossen. Soft reset leverde niks op. Maar ik zag nog net dat laatste pagina op internet iets van LinkedIn was. Echter kon ik eerst niet op het kruisje klikken om af te sluiten, aangezien internet snel stopte. Uiteindelijk heb ik 3 of 4 pagina's van LinkedIn snel weg kunnen klikken en nu werkt het weer goed👍🙋