Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie email s10+

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2019 10:10 PM)
1181 Weergaven
abbaumgarten
Explorer
Opties

Of het met de recente update te maken heeft, weet ik niet, maar de samsung app synchroniseert niet meer in de map verzonden items.  Suggesties zijn welkom. 

A.B. Baumgarten 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
abbaumgarten
Explorer
Opties

Met de hulp van de chatservice van Samsung is het probleem opgelost. De oplossing bleek te zijn eerst de emailaccount en daarna de samsung app verwijderen en deze opnieuw installeren.  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Kun je even kijken of er een nieuwe update is voor de email app, via de Galaxy Store?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
abbaumgarten
Explorer
Opties

Dank. De app was reeds up-to-date. Probleem nog niet opgelost.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@abbaumgarten Als je mij een privéberichtje stuurt met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd, dan zal ik een meekijkafspraak voor je inplannen. Een expert kijkt dan van afstand mee om je hiermee te helpen. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
abbaumgarten
Explorer
Opties

Met de hulp van de chatservice van Samsung is het probleem opgelost. De oplossing bleek te zijn eerst de emailaccount en daarna de samsung app verwijderen en deze opnieuw installeren.  

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Fijn dat het is opgelost! Als er verder nog vragen zijn kun je hier of natuurlijk bij Messenger terecht :winking-face:


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Monicaschwal
First Poster
Opties
Ik krijg mijn email account niet geactiveerd op de Galaxy 10e. Melding: geen verificatie met de server mogelijk. Hosting bedrijf weet het ook niet. Alle inloggegevens kloppen. Wat te doen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Monicaschwal,

 

Om wat voor mailadres gaat het? En welke e-mail app gebruik je hiervoor?

rsz-846676
0 Likes