Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 03:51 PM)
3498 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
MeaKulsen
Apprentice
Opties

Ik heb gelezen dat het op=op is, is er nu een kans dat ik niet in aanmerking kom voor Galaxy Buds omdat ik niet snel genoeg het formulier in kon vullen? (Wat ik nu overigens nog steeds niet kan) 

 

0 Likes
EekieW
Explorer
Opties

Ik krijg ook alleen een wit scherm in de app en op de laptop moet je drie tekens invullen maar wat je ook invult bij alles wordt Modelcode: geen product gevonden getoond!

 

354652101212215

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

@MeaKulsen, Waar heb je dit gelezen?

 

Ik heb het volgende ontvangen qua officieel antwoord, dus hopelijk is het dan duidelijk voor de meeste gebruikers:

 

Hartelijk bedankt voor je bestelling van je Galaxy S10(+)! Als je jouw nieuwe Galaxy voor 8 maart hebt besteld, ontvang je gratis de Galaxy Buds t.w.v. € 149,99. Vanaf 8 maart kun je jouw Galaxy Buds claimen via de Samsung Members-app. Door het overweldigend succes en jullie enthousiasme voor onze Galaxy S10(+) en Buds is ons systeem momenteel overbelast. Wij vragen je daarom om de registratie op een later moment opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak en wij horen het graag als je in de tussentijd vragen hebt!

 

Voor nu dus voor iedereen, geniet van het toestel en test alle mooie features uit!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Acronym__
Apprentice
Opties

@Nick  schreef:

@MeaKulsen, Waar heb je dit gelezen?

 

Ik heb het volgende ontvangen qua officieel antwoord, dus hopelijk is het dan duidelijk voor de meeste gebruikers:

 

Hartelijk bedankt voor je bestelling van je Galaxy S10(+)! Als je jouw nieuwe Galaxy voor 8 maart hebt besteld, ontvang je gratis de Galaxy Buds t.w.v. € 149,99. Vanaf 8 maart kun je jouw Galaxy Buds claimen via de Samsung Members-app. Door het overweldigend succes en jullie enthousiasme voor onze Galaxy S10(+) en Buds is ons systeem momenteel overbelast. Wij vragen je daarom om de registratie op een later moment opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak en wij horen het graag als je in de tussentijd vragen hebt!

 

Voor nu dus voor iedereen, geniet van het toestel en test alle mooie features uit!


Heey Nick,

 

Mij was het wel gelukt om mijn toestel te registreren, echter zou ik na 5 min een mailtje krijgen met mijn aanmelding etc etc.

Echter nu heb ik nog steeds niets ontvangen, moet ik nu op een later moment nogmaals registreren?

Hoor graag dus of je kunt zien of alles goed is gegaan.

 

Groetjes!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
@Acronym__ Wacht dit even af of geef even jouw emailadres waarop je geregistreerd bent. Ik heb het getest en kreeg geen mail, maar ik sta wél in het systeem. Het lijkt dus verder te werken als je er doorheen bent gekomen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Acronym__
Apprentice
Opties

Even een PM gestuurd :')

0 Likes
Rastavibes
First Poster
Opties

Ik krijg een witte scherm. Kom niet verder

0 Likes
Petje4
Explorer
Opties

Hé Nick ik heb 2 s10 gepreordered en 1 s10+ maar die staat nog in backorder, maar ik kan die oortjes niet claimen? Geld voor die in backorder staat nog het het zelfde? Patrick

0 Likes
Michiel25
First Poster
Opties

Hey, ik krijg ook een wit scherm. Wat moet ik nou precies doen om ze toch te krijgen? In het geval dat het vandaag dus niet gaat werken via de app.

0 Likes
GalaxyBunny
Pioneer
Opties

Zelfde probleem, wit scherm in de member app. op de website zelf staat het niet eens tussen de promoties. 

Heb mijn Galaxy s10+ op 28/02/2019 op de Telenet webshop besteld. Ik heb de voorwaarden van de Buds actie gelezen en heb daar de lijst gevonden met EAN codes die in aanmerking komen. Mijn EAN code komt niet overeen met die van de de actie voorwaarden lijst, maar Telenet had ook die pre-order promotie. 

 

Kan ik even confirmatie krijgen of ik daadwerkelijk in aanmerking kom voor de buds of niet? Want zoniet ga ik morgen eens een hartig woordje spreken in een Telenet winkel.

 

Besteld op: 28/02/2019 bij Telenet webshop

EAN: 8801643690151

 

PS: Ik heb een invoice bewijs van de pre-order datum